Skip to content

77 Comentarii

  1. dalila
    aprilie 22, 2010 @ 10:13 am

    De ce inca n-a raspuns nimeni la acest inedit anunt ? cre’ ca DOAR din smerenie …

    Reply

  2. admin
    aprilie 22, 2010 @ 10:16 am

    Rabdare dalila. Anuntul abia a fost facut 🙂

    Reply

  3. Ela
    aprilie 22, 2010 @ 11:57 am

    Ma intreb tot mai des daca mai exista astfel de barbati. Barbati cumsecade, credinciosi, ce nu se tem de casatorie.

    Reply

  4. Saurian
    aprilie 22, 2010 @ 11:59 am

    Există, nu-ţi fă griji. :-))

    Reply

  5. A.
    aprilie 22, 2010 @ 3:14 pm

    Ce fain anunt.Cine nu si-ar dori un asa barbat…
    Doamne ajuta sa scoata Domnul in calea cat mai multor fete asemenea barbati.

    Reply

  6. Ana
    aprilie 22, 2010 @ 6:45 pm

    Minunat anunt.

    Indeamna nu la un raspuns, cat la meditatie si rugaciune. Exista astfel de barbati, insa ei nu se vor anunta:-).

    Reply

  7. Un nimeni
    aprilie 22, 2010 @ 9:04 pm

    Mai sunt dar… partea cu casatoria in anul 2010, cam greu 🙁

    Reply

  8. Adina
    aprilie 23, 2010 @ 7:19 am

    Eu nu prea cred ca mai exista, astfel de barbati…

    Reply

  9. Adriana
    aprilie 23, 2010 @ 8:28 am

    Pai oameni perfecti nu au existat niciodata, in afara Domnului Hristos. Insa toti oamenii sunt perfectibili daca isi iau ca model perfectiunea, adica pe Iisus Hristos. Fetele sunt invatate sa viseze la feti frumosi si desavarsiti si apoi vad ca realitatea este cu totul alta, insa nici noi nu suntem zane luate din poveste. Fiecare trebuie sa lupte sa se schimbe in primul rand pe sine, sa schimbe ochiul cu care ii priveste pe cei din jur.
    Asa ca… curaj!

    Reply

  10. admin
    aprilie 23, 2010 @ 9:06 am

    Bine punctat Adriana.
    Articolul insa nu a fost scris special pentru fete, ci special pentru baieti.
    De ce? Ca sa constientizeze, in primul rand ca este nevoie acuta de astfel de barbati. Nu ne indoim ca nu exista astfel de barbati. Sunt destui si pe acest site, dar din smerenie nu o sa spuna ca si ei gandesc si tind sa fie asa cum am vorbit.
    Problema cea mare este cu ceilalti barbati, care nu sunt din turma lui Hristos, sau doar cocheteaza cu Dumnezeu.
    Acestia sunt vizati in mod special, pentru ca din pacate sunt destui.
    Si nu ne indoim ca astfel de barbati nu ar fi doriti chiar si de fetele necredincioase, la fel cum si femeile credincioase sunt apreciate de barbatii necredinciosi. Numai ca necredinta si slaba credinta aduc mult necaz familiei crestine. Iar exemple avem cu duiumul.

    Reply

  11. Daniela
    aprilie 23, 2010 @ 11:29 am

    Astfel de barbati sunt doar un ideal,asa cum le place fetelor sa creada ca este un barbat atunci cand il iubeste.In ziua de azi toti(sau majoritatea)tind spre inferioritate si spre departare de Dumnezeu,de fuga de responsabilitati,iar daca ar mai exista vreunul credincios acela cred ca ar fi influentat de ceilalti si pana la urma ajunge la fel ca majoritatea.

    Reply

  12. Crengu
    aprilie 23, 2010 @ 11:46 am

    Daniela, iarta-mi indrazneala, dar trebuie sa te contrazic. Astfel de barbati exista, nu sunt doar un ideal. Eu am un astfel de sot si o spun nu ca sa ma laud sau sa-l laud, ci ca alte fete sa aiba incredere si sa indrazneasca sa astepte/ sa caute un astfel de barbat.

    Cat despre partea cu influenta, eu cred ca un om nu poate fi modelat de cei din jur decat daca nu e suficient de tare in principii si in credinta. In plus, anturajul sau difera de cel al unui om care sta departe de Dumnezeu. Subiectul este complex, oricum, se poate discuta mult pe marginea lui si fara-ndoiala parerile sunt impartite.

    Reply

  13. Petre
    aprilie 23, 2010 @ 1:24 pm

    Zambesc privind la mesajele fetelor care sunt convinse ca este o criza de baieti buni. Daca este o lipsa de baieti buni, inseamna ca este si o lipsa de mame bune, si, prin urmare, si de fete bune. Oare ma intreb daca generatia de mame de acum va fi mai buna decat cea anterioara…. Slabe sanse….

    Astfel incat, decat sa ne plangem de ceilalti, mai bine am privi la neputintele noastre.
    Am intalnit si am vorbit cu mai multe fete crestine. Daca te uiti atent la cum aleg si ce prefera, incepi sa zambesti vazand atitudini cum sunt cele exprimate aici.

    Si sunt pregatit sa imi apar opiniile, dar mai degraba in privat. Puteti sa imi scrieti la petru_k(at)yahoo.com

    Reply

  14. andreea c
    aprilie 23, 2010 @ 6:08 pm

    🙂 si inca ce fel de oameni minunati mai sunt…smerenie sa fie!

    Reply

  15. ionutz
    aprilie 23, 2010 @ 7:44 pm

    Si ca sa fac o mica gluma…..sunati la 112 ceresc si anuntati minunea…..de a gasi un om frumos cu Hristos…:-)

    Reply

  16. Ana
    aprilie 23, 2010 @ 7:51 pm

    Petre @ „Zambesc privind la mesajele fetelor care sunt convinse ca este o criza de baieti buni.”

    Criza asta se numeste frica de casatorie. Acum cand suntem obisnuiti cu enter, delete etc ne este frica de a ne lega pe toata viata.

    Am o multime de cunostinte de fete intre 28 si 30 ani care sunt suparate pe baietii care nu mai au curajul sa ceara in casatorie. Cred ca toti care scrieti aici cunoasteti fenomenul acesta.

    Ce anume ii opreste totusi pe baieti sa faca pasul?

    Reply

  17. Dan
    aprilie 23, 2010 @ 9:24 pm

    Frica de responsabilitate care este data de lipsa sentimentelor puternice. Superficialitatea in sentimente a multor barbati este de vina, deci neimplicarea lor totala intr-o relatie, ci doar partiala.
    Alt motiv este lipsa perspectivei vietii vesnice.

    Reply

  18. Ana
    aprilie 23, 2010 @ 10:10 pm

    Dan @ „Alt motiv este lipsa perspectivei vietii vesnice.”

    Cred ca ai atins un punct important.

    Reply

  19. ciprian bida
    aprilie 23, 2010 @ 10:28 pm

    a-ti mai vazut voi femeie fidela, la locul ei? lasati vrajelile

    Reply

  20. Jamaica
    aprilie 23, 2010 @ 10:52 pm

    sunt mai multe femei fidele decat barbati dispusi sa nu insele

    Reply

  21. Cristian
    aprilie 24, 2010 @ 12:30 am

    ma gandeam sa las un comentariu dar recitind mesajele e de ajuns sa luam in considerare raspunsurile lui petre adriana si crengu
    ma intreb oare de ce nu gandesc si barbatii la fel despre fete?
    intr adevar unele fete intotdeauna cauta un ideal de fapt care nu exista, nu poti spune ca :exista oare baieti ….? nu poti spune EXISTA
    este o nostalgie copilareasca sa gandesti asa poate a devenit chiar si o moda asupra particularitatilor de selectare off….
    personal si eu le am, dar imi dau seama ca nu vreau sa fac din ele un ideal ci pur si simplu fata respectiva trebuie sa arate cumva sa fie cuma sa gandeasca intr un anumit fel dar pe de alta parte realizez ca vreau ceva limitat stiti ce vreau ca si patimele sa umplu un gol duhovnicesc cu ceva pamantesc si atunci niciodata nu ajung sa fiu multumit. dar de ce nu pot sa cobor la alte feluri de fete? care sa zic ar fi sub asteptarile mele? sunt sigur ca Dumnezeu imi demonstreaza ca se poate
    si atunci eu ce caut moda sau ce mi dicteaza constiinta?

    Reply

  22. Anesti
    aprilie 24, 2010 @ 7:48 am

    SI EU SUNT UNUL CE DORESC SA FIU ANGAJAT, DAR MA TEM CA NU AU FOST LASATE DATELE DE CONTACT ALE CELEI CU CARE IMPREUNA VOM FI FAMILIE CRESTINA..MA POATE AJUTA CUMVA CHIAR ACEA PERSOANA CU ADRESA SUFLETULUI EI?
    VA MULTUMESC ANTICIPAT!

    Reply

  23. Ana
    aprilie 24, 2010 @ 10:06 am

    Ciprian @ „ati mai vazut voi femeie fidela, la locul ei? lasati vrajelile”

    Ciprian, in tot neamul meu nu stiu pe nici o femeie sa-si fi inselat sotul. Ideea nu era sa-i fie fidela sotului ci nu aveau dorinta de a se uita la alt barbat dupa casatorie.

    In general fata care se marita se dedica in intregime familiei, casei, cresterii si educarii copiilor.

    Cred ca conceptia asta de „inselare” este noua si provine mai ales din media, dar nu este ceva caracteristic poporului nostru roman. Gandeste-te la bunicele tale de exemplu.

    Reply

  24. Saurian
    aprilie 24, 2010 @ 10:15 am

    @admin: Ştii ce îţi propun? Să nu mai permiţi comentarii dacă se postează prostii gen bărbaţii sunt nu ştiu cum sau femeile sunt nu ştiu cum ( vechea ură între bărbaţi şi femei… oare aşa sunt creştinii ortodocşi, în certuri care sex e mai presus? Şi te mai miri de ce nu vin oamenii la biserică… ). Şi eventual să ştergi respectivele comentarii.

    Reply

  25. Ana
    aprilie 24, 2010 @ 10:18 am

    Cristian @ „Dumnezeu imi demonstreaza ca se poate
    si atunci eu ce caut moda sau ce mi dicteaza constiinta?”

    Si nehotararea poate fi ispita. Citeste insa si ce a scris Dan mai sus.

    Reply

  26. admin
    aprilie 24, 2010 @ 10:27 am

    M-am gandit si la asta Saurian. Dar m-am gandit si la alte aspecte:
    – sa fie fiecare responsabil de ceea ce zice;
    – sa vada toti lucrurile in oglinda, iar nu dintr-un singur punct de vedere. Ca de asta unii barbati sustin ca toate femeile nu sunt destul de bune pentru ei, iar unele femei sustin ca toti barbatii nu sunt destul de buni pentru ele.
    Toate acestea sunt din cauza unei priviri unilaterale a lucrurilor. Ori lucrurile stau in realitate altfel decat le vedem noi din stufarisul necazurilor din care privim.
    Si pana nu vom invata sa privim in oglinda, nici nu vom avea o imagine obiectiva asupra lucrurilor ci doar subiectiva.
    Si pana nu ne vom intoarce vina asupra noastra, iarasi nu va fi pace, decat doar razboi.
    Frumos a subliniat cineva: de ce nu sunt barbati buni destui? pentru ca nu au fost mame bune care sa ii creasca!
    si completez: de ce nu sunt femei bune destule? pentru ca nu au fost tati buni care sa le creasca si sa le invete.
    Concluzia: sa-si vada fiecare vina proprie si sa se gandeasca astfel:
    daca e fata (sunt o viitoare sotie buna? dar un viitor parinte bun?)
    daca e baiat (sunt un viitor sot bun, dar un viitor parinte bun?)
    Deci…mai intai sa se mature ograda proprie…apoi sa comentam la cum au maturat altii.
    Ce zici frate Saurian, e bine sa sterg comentariile sau nu? 🙂

    Reply

  27. Nelul
    aprilie 24, 2010 @ 2:49 pm

    Am intalnit foarte multi tineri care sunt cu picioarele pe pamant .
    Deci a afirma ca nu exista barbati la locul lor ar fi acelasi lucru cu a spune ca nu exista femei fecioarelnice inainte de casatorie .
    Fiecare are partea de vina .
    Dar daca incerci sa iti cunosti jumatatea intr-o discoteca nu vei reusi . Daca nu cauti jumatatea care macar sa frecventeze biserica atunci sigur se va ajunge in acel punct unde fata e neserioasa sau baiatul nu isi mai cere iubita in casatorie .

    Reply

  28. Daniel
    aprilie 25, 2010 @ 6:35 pm

    dar fete dreptslavitoare crestine oare nu se cauta?
    inseamna ca ele pot fi oricum numai fecioare nu?

    Reply

  29. Daniel
    aprilie 25, 2010 @ 6:46 pm

    iar daca ele sunt asa cum sunt …atunci sa nu aiba nimeni pretentii…

    Reply

  30. Adriana
    aprilie 25, 2010 @ 8:23 pm

    Fiecare trebuie sa aiba pretentii in primul rand de la el insusi 😉

    Reply

  31. Ana
    aprilie 26, 2010 @ 5:29 pm

    Extrag ceva din comentariul lui admin:

    „sa-si vada fiecare vina proprie si sa se gandeasca astfel:
    daca e FATA (sunt o viitoare sotie buna? dar un viitor parinte bun?)
    daca e BAIAT (sunt un viitor sot bun, dar un viitor parinte bun?)”

    Asta cam doare, pentru ca mereu avem tendinta de a da vina pe mama, pe bunica, pe profesor, pe stat, pe biserica, pe vecin, pe tara.

    Dar eu, eu unde sunt?:-)

    Reply

  32. F.
    aprilie 26, 2010 @ 7:46 pm

    Foarte frumos scris si f interesanta, cred ca mai mult frica de casatorie au fetele decat baietii, si o spun din propia experienta!

    Reply

  33. Adriana
    aprilie 26, 2010 @ 8:02 pm

    Eu as zice ca-i invers cu frica 😛

    Reply

  34. F.
    aprilie 26, 2010 @ 8:26 pm

    Adriana, nu contest ca nu sunt si barbati care fug de casatorie , dar am intalnit destule fem care fug de ea!
    Si de ce fuge unul s-au altul , simplu unul din ei nu are cele ce cauta celalat , poate cele doua frumuseti , interioara si exterioara :-))

    Reply

  35. Adriana
    aprilie 26, 2010 @ 9:04 pm

    Eh, cand cei doi nu se potrivesc deloc, unul din doi fuge, asta asa este, doar ca fetele, fiind mai presate de ceasul biologic pentru a face copiii nu chiar la menopauza, sunt mai zorite cu maritisul, in timp ce la barbati pana si andropauza ramane anecdotica, asa ca ei pot face copiii oricand 😛

    Reply

  36. F.
    aprilie 26, 2010 @ 9:12 pm

    hehehe Adriana , cred ca fata are 38 si inca face fite , vrea sa se mai gandeasca hahahaha, pai la 38 sa spui merci ca ai un barbat care te curteaza cu flori. si prin alte lucruri frumoase iti demostreaza ce reprezinti pt el, si barbat nu…..tentativa, Om in adevaratul sens al cuvantului si tu……stai sa vedem ce nr. ai la palarie s-au pantof !Si atunci cine fuge ?, EL , dar nu de Ea , ci dupa Ea :-))

    Reply

  37. Adriana
    aprilie 26, 2010 @ 9:24 pm

    Bravo LUI in cazul asta! Si el ce varsta are, daca nu-s indiscreta? 🙂
    Poate o convinge pana la urma ca nu are de ce sa-i fie teama, si in acelasi timp sa se roage ca Domnul sa aiba putere de convingere inca si mai mare ca a lui 😉

    Reply

  38. Valentin Dorneanu
    aprilie 27, 2010 @ 6:23 pm

    Eu vreau sa fiu asa.
    Dar inca nu pot pentru ca nu gasesc servici, si prietena mea nu-si poate baza viata pe un om care nu are servici.
    Ajutati-ma si pe mine cu un sfat crestinesc si o rugaciune la Dumnezeu si la Maica Domnului.

    Reply

  39. Ana
    aprilie 27, 2010 @ 7:43 pm

    Valentin Dorneanu, roaga.te sfintei Xenia. Acatistul ei 40 zile si ai sa vezi rezultat.

    Reply

  40. F
    aprilie 27, 2010 @ 7:48 pm

    Adriana este cam tomnatec 44 :-), si se gandeste ca poate este momentul sa isi faca o familie , ca doar nu la andropauza , apare cu copilul la scoala si copii il intreaba …….este tataia :-))?

    Reply

  41. Adriana
    aprilie 27, 2010 @ 7:56 pm

    Cam asa 🙂 Pai sa continue cu alergatul, ca poate, poate 🙂

    Reply

  42. F
    aprilie 27, 2010 @ 7:59 pm

    Adriana, la un mom. omul se satura si vb aia sare calul in alta parte ca si indianul :-))

    Reply

  43. F
    aprilie 27, 2010 @ 8:05 pm

    si dupa cine este vinovat ?, pai baiatul ca nu a avut suficienta rabdare pana viit. sotie ajunge bunicuta sa se hotarasca . Cand o persoana vrea sa-si intemeieze o familie , nu mai desparte firul in 4 , ca ar fi s-au ar patii :-)), C a in rest are Dumnezeu grija daca sunt credinciosi lui!

    Reply

  44. Adriana
    aprilie 27, 2010 @ 8:05 pm

    Pai bine face, ca poate in alta parte va fi mai bine primit si nu va mai fi lasat sa plece 😉 Sa dea Domnul ca prietenul tau sa-si gaseasca jumatatea!

    Reply

  45. Adriana
    aprilie 27, 2010 @ 8:06 pm

    Pai cand vine clipa oarba, nu mai despica nimeni firul in 4, dar se pare ca unii orbesc mai greu 😛

    Reply

  46. Cristian
    aprilie 28, 2010 @ 1:03 pm

    Mai sunt posturi libere?:-) Dar fete cu asemenea caracteristici? ca angajez eu 😉

    Reply

  47. Adriana
    aprilie 28, 2010 @ 6:14 pm

    Angajezi sau te angajezi? 😛

    Reply

  48. Maria
    aprilie 28, 2010 @ 6:53 pm

    nu mie se pare nimic de glumit. citisem postarea chiar in ziua in care a aparut, mi-a adus un zambet, recunosc, dar azi nu mi se pare deloc amuzant. dimpotriva.
    iertare.
    mi-am pierdut simtul umorului.
    toate le vad cam gri acum.

    Reply

  49. Adriana
    aprilie 28, 2010 @ 6:59 pm

    Cateodata, cand ma gandesc la faptul ca Domnul nu glumea niciodata, cel putin nu sunt astfel de marturii in Evanghelie, si eu ma intreb daca nici noi, oamenii nu avem voie sa glumim. Cred ca omenesc este sa mai si glumim, insa intr-adevar nu cand altul plange 😐

    Reply

  50. Ana
    aprilie 28, 2010 @ 7:07 pm

    F @ „si dupa cine este vinovat ?, pai baiatul ca nu a avut suficienta rabdare pana viit. sotie ajunge bunicuta sa se hotarasca . Cand o persoana vrea sa-si intemeieze o familie , nu mai desparte firul in 4 , ca ar fi s-au ar patii”

    Pai daca baietul asta a ajuns la 44 ani si nu a fost inca insurat, cred ca el a tot despicat firul in 4, si nu fata aia de 38:-).

    Si dupa cum spui mai sus ca daca fata nu vrea sa se marite, baiatul asta de 44 ani o sa „sara gardul”…ehe, in cazul asta e vinovata fata de SARITURA lui?:-)

    Reply

  51. Irina
    mai 8, 2010 @ 4:59 pm

    E frumos anuntul … eu cred ca exista baieti care sa se incadreze in acel tablou … problema e… oare noi fetele, ne-am incadra?
    E usor de judecat… in ziua de azi … ar fi barbatii de vina pentru casatoriile tarzii? sau femeile? sau poate ambele parti ?

    Reply

  52. admin
    mai 9, 2010 @ 6:47 pm

    Iata un adevarat exemplu de barbat drept-credincios:
    http://www.evz.ro/detalii/stiri/singurul-barbat-din-lume-fericit-ca-e-tata-de-cinci-fete-894373.html
    Sa dea Domnul sa-i urmam exemplul de vietuire crestina cati mai multi barbati dintre noi. Daca ar fi sa dam o definitie a barbatiei, atunci aceasta a tatalui de mai sus este.

    Reply

  53. admin
    mai 9, 2010 @ 7:01 pm

    Iata inca un exemplu de tata devotat, ce pune familia mai presus de …”bucuriile” materiale ale acestei lumi:
    http://smartwoman.hotnews.ro/sunt-tata-si-am-renuntat-la-slujba-ca-sa-am-grija-de-copil-as-face-orice-pentru-familia-mea-cred-ca-as-putea-chiar-sa-nasc.html

    Reply

  54. Ana
    mai 9, 2010 @ 9:10 pm

    Minunat tatic. Uitati si ce spune de copii si de faptul ca stie ca-i pacat sa-i avortezi.

    Un om simplu, un om firesc. Crestin adevarat. Binecuvantata sa-i fie mama. E un exemplu.

    „A stat şi Dan acasă doi ani, în concediul paternal, să aibă grijă de Antoaneta şi Ionela când erau mici. „Eu am avut o familie mare în Bacău, zece copii din care doi au murit în primul an de viaţă. Am rămas opt, toţi s-au mutat la Tulcea, iar eu, cel mai mic dintre ei, i-am urmat. Nu m-am gândit să fac şi eu copii mulţi, dar am aflat că-i păcat să-i omori când sunt înăuntru”, e de părere tatăl. „

    Reply

  55. Iulian I.
    mai 15, 2010 @ 1:57 pm

    Voi fi scurt & la obiect:
    Am vazut cerintele; dar un mod de contact cu angajatorul???
    Voi astepta un raspuns deoarece cred ca ma incadrez cu brio.

    Reply

  56. Laura-optimista
    mai 15, 2010 @ 4:38 pm

    Da, foarte interesant! 🙂
    Cunosc un creştin ortodox, care se încadrează perfect în aceste cerinţe, dar… s-a angajat deja la familia creştină, deoarece este căsătorit de mai mulţi ani.
    Într-adevăr, familia creştină are nevoie de cât mai mulţi „angajaţi”, care să întemeieze familii plăcute lui Dumnezeu. În istoria Bisericii noastre, există chiar câteva familii de sfinţi: familia Sfântului Vasile cel Mare, cea a Sfântului Grigorie Teologul, Fericitul Augustin şi mama sa(Sfânta Monica), Sfântul Ioan Gură de Aur şi mama sa etc.
    Bucurie şi nădejde!
    Hristos în mijlocul nostru!

    Reply

  57. Adriana
    mai 15, 2010 @ 6:08 pm

    Minunate exemple!!

    Reply

  58. Laura-optimista
    mai 15, 2010 @ 7:39 pm

    Adriana,
    🙂 Mă bucur mult că ţi-a plăcut ceea ce am scris. Mai sunt şi alte exemple de familii de sfinţi, în special în perioada persecuţiilor anticreştine, fiindcă atunci familii întregi se jertfeau pentru Hristos.
    Doamne-ajută!

    Reply

  59. Adriana
    mai 15, 2010 @ 9:37 pm

    Da, si mi-au placut si exemplele date de admin. Toate exemplele date sunt frumoase 🙂

    Reply

  60. Ana
    mai 15, 2010 @ 11:31 pm

    Laura @ „În istoria Bisericii noastre, există chiar câteva familii de sfinţi…”

    Sa nu uitam si familia parintelui Cleopa, sa nu uitam familiile marilor nostri domnitori, care in majoritate aveau mame care s-au calugarit. Va dati seama daca mamele si-au inchinat viata lui Dumnezeu, cum a fost conducerea tarii. Oameni care traiau cu gandul la tara urmasilor lor. Vorba lui sf. Stefan cel Mare

    Reply

  61. Laura-optimista
    mai 16, 2010 @ 1:31 pm

    Ana,
    Aşa este, cei mai mulţi dintre domnitorii români au fost iubitori de Hristos, primind o educaţie creştină din copilărie. Mi-aţi amintit şi de Sfântul domnitor martir Constantin Brâncoveanul, care a primit cununa muceniciei împreună cu cei patru fii ai săi.

    Adriana,
    Aşa este, eu nu citisem toate comentariile. Citisem doar articolul. 🙂
    Doamne-ajută!
    Domnul să fie cu noi toţi!

    Reply

  62. vali
    mai 16, 2010 @ 4:18 pm

    vali_validavid@yahoo.com Doamne ajuta!

    Reply

  63. Daniel
    mai 18, 2010 @ 9:20 am

    „Familia crestina angajeaza in sanul ei, barbat dreptslavitor crestin pe perioada nelimitata de timp.” Anuntul mi se pare nepotrivit pentru ca daca e familie, inseamna ca are deja barbat. Familia e compusa din barbat si femeie (si copiii). Apoi, chiar daca anuntul ar fi fost ca din partea unei fete tot nu e in regula pentru ca nu femeia ia pe barbat in casatorie, ci barbatul e cel care o cere. Femeia trebuie sa fie supusa barbatului, deci cum va angaja ea pe cineva care sa o conduca? 🙂

    Reply

  64. admin
    mai 18, 2010 @ 11:15 am

    Daniel, „familia crestina” este un apelativ generic, nu un caz particular.
    Apoi, anuntul nu este facut din partea unei fete (cum usor s-ar crede), ci este o invitatie ca barbatii sa fie cu adevarat barbati, daca au pretentia unei familii crestine.
    Apoi sa se inteleaga ca familia (celula de baza a societatii) are o nevoie stringenta de barbati drept-credinciosi (dar si de femei drept-credincioase).
    Deci anuntul nu este facut de dragul fetelor ci de dragul familiei, in care barbatul trebuie sa se ridice la inaltimea responsabilitatii care i s-a dat: cap al familiei.
    Apoi, cred ca nu este bine sa facem abuz de „femeia trebuie sa fie supusa barbatului” folosind lucrul acesta intr-un context nepotrivit.
    Daca vreun barbat vrea sa-i fie supusa femeia, atunci se cade mai intai sa-si insuseasca responsabilitatea de cap al familiei (cu tot ceea ce implica), si nu in ultimul rand sa fie el insusi supus lui Hristos precum cere de la femeia sa. Facem noi barbatii asa, sau nu?

    Reply

  65. RDF
    mai 18, 2010 @ 12:57 pm

    Admine, sa nu uiti ca mai scrie „barbatilor, iubiti pe femeile voaste!”, femeia trebuie sa se teama de barbat, dar barbatul sa-si iubeasca femeia ca pe insusi trupul sau, precum si Hristos a iubit Biserica…Sa nu uitam!!!

    Reply

  66. admin
    mai 18, 2010 @ 2:02 pm

    Denisa, n-am uitat 🙂 De aceea, lucrurile amintite de tine le-am cuprins in ceea ce am spus la urma lui Daniel, intr-un mod condensat: „se cade [barbatul] mai intai sa-si insuseasca responsabilitatea de cap al familiei (cu tot ceea ce implica)”.
    Iar unde este „tot ceea ce implica” se intelege ca este vorba de a infaptui inclusiv ceea ce ai spus tu, dar nu numai asta, caci ar fi mai multe de spus si am lungi vorba despre lucruri atat de bine expuse de Sfintii Parinti.

    Reply

  67. leonard31
    mai 19, 2010 @ 10:12 am

    Foarte frumoasa caracterizarea cu siguranta ca atat noi baieti cat si fetele avem nevoie de cineva in viata noastra care sa corescpunda acestor cerinte si nadajduiesc sa cred ca exista barbati dar si femei care sa traiasca dupa principile crestine dar si morale si care au putera de a intemeia cu adevarat o familie crestina bazata pe iubire ,respect si intelegere.

    Reply

  68. ioana
    iunie 16, 2010 @ 4:48 pm

    Ar fi bine sa (mai)existe astfel de barbati…

    Reply

    • Stefan Viorel Cristian
      decembrie 28, 2013 @ 11:41 am

      [quote name=”ioana”]Ar fi bine sa (mai)existe astfel de barbati…[/quote]

      Ioana, daca esti in cautare de asa ceva (minunatie l-as numi tinand cont de vremurile pe care le traim), citeste Paraclisul (intai)al Maicii Domnului. Eu asta am facut pentru a-mi gasi iubirea si-n mai putin de 40 zile cat stabilisem cu duhovnicul meu sa-l citesc mi s-au implinit nu una ci doua dorinte: mi-am gasit iubirea si am scapat de epilepsia cu care am trait ultimii 11 ani.

      Reply

  69. Bogdana
    octombrie 21, 2010 @ 6:33 pm

    Mama tot zice ca tre sa-l cauti cu lumanarea :-)))))) un sfat: cascati bine ochii ca dragostea e oarba. Desigur, pururea fiind cu Hristos.

    Reply

  70. Apocalyps
    octombrie 22, 2010 @ 11:17 pm

    Și eu mi-aș dori să mă căsătoresc cu o fecioară,dar întrebarea este,există așa ceva?Mă adresez în special către domnișoare,făcând trimitere către Sfânta Evanghelie după Matei cap.5 ver.28 „Eu însă vă spun vouă: Că oricine se uită la femeie, poftind-o, a şi săvârşit adulter cu ea în inima lui.”Cu această patimă trebuie să se izbăvească un bărbat.Ecclesiastul cap,7 ver.26 „Şi am găsit femeia mai amară decât moartea, pentru că ea este o cursă, inima ei este un laţ şi mâinile ei sunt cătuşe. Cel ce este bun înaintea lui Dumnezeu scapă, iar păcătosul este prins.”Dar femeile de astăzi ce fac,își demonstreze frumesețea chiar în public.Astfel împicând pe bărbați la desfrânare,care tot ele se plâng că bărbații înșală.Și cine atunci e vinovat.Dacă fiecare femeie și-ar pastra frumusețea doar pentru viitorul soț,atunci ar purta veșminte cuviincioase care nu ar duce pe nimeni spre sminteală.Deuteronomul – A cincea carte a lui Moise cap.22 ver.5 „Femeia să nu poarte veşminte bărbăteşti, nici bărbatul să nu îmbrace haine femeieşti, că tot cel ce face aceasta, urâciune este înaintea Domnului Dumnezeului tău.”Cine dintre dvs. urmează această poruncă.Există oare o femeie care-și acoperă frumusețea și nu permite nimănui să o admire, păstrând-o pentru viitorul soț.Nu am întâlnit așa ceva,și mă gândesc că poate nici nu o voi cunoaște.Ecclesiastul cap.7 ver.27 „Iată ce am aflat, zice Ecclesiastul, şi încă şi altele ca să pot descoperi înţelesul,” ver.28 „Pe care sufletul meu l-a căutat şi nu l-a aflat. Am găsit însă un om la o mie, dar n-am găsit nici o femeie din toate câte sunt.”Bărbat adevărat este acel care nu poftește frumusețe străină.Să căutum frumusețea cea ce este ascunsă în interiorul ființei și care nu se ofilește pe din-afară.Fiind că se spune „Mă iubești cu buzele, dar inima ta este departe de mine”,deci inima să ne fie frumusețea iubirii.Doamne Isuse Hristoase,fiul lui Dumnezeu,miluiește-ne pe noi păcătoșii!!!

    Reply

  71. Guest
    octombrie 24, 2010 @ 10:56 am

    Apocalyps mai exista fete cuminti crede-ma dar problema este ca barbatul pana la casatorie este desfranat si nu le merita.Oricum Dumnezeu iti da ceea ce cauti pana la urma.Daca vrei o fata curata si esti si tu la fel,vei primi daca te vei ruga la Dumnezeu dar daca tu nu esti curat scuza-ma dar nu ai niciun drept sa ceri feciorie de la o fata sau mai mult,sa le judeci.

    Reply

  72. icxcnika
    decembrie 13, 2010 @ 12:16 pm

    mai e valabil anuntul?
    19 ani(toata lumea are impresia ca tinerete=prostie si lipsa de responsabilitate; la mine nu e chiar asa). Nu vreau sa cad in pacat si sa ma laud ca sunt exact ca in descrierea de mai sus…sa zicem ca seman destul de mult. Caut de foarte mult o fata pe masura… Ma crede cineva ca nu am gasit? Am gasit doar printese de hi5 si nicio fata adevarata… Daca intr-adevar se gaseste vreo fata pe masura baiatului descris sa ma caute si pe mine. Chiar sunt curios…

    Reply

  73. Admin
    decembrie 13, 2010 @ 1:37 pm

    Salut "icxcnika"
    Poti sa-ti faci prieteni care sa te sustina in demersul tau aici:
    http://prieteni.ortodoxiatinerilor.ro/ ([url][/url])

    Reply

  74. Aurelian
    decembrie 29, 2011 @ 9:58 pm

    De poti crede,toate sunt cu putinta,celui ce crede(Mc 9,23) si daca nu credem atunci sa spunem Cred Doamne! Ajuta necredintei mele!

    Reply

  75. Crafcencu
    decembrie 30, 2011 @ 3:38 pm

    Foarte frumos!!! Va multumesc tuturor celor ce ne feceti inimile in simtirea adevaratei credinte, prin postarea acestor articole.

    Reply

  76. sharbinsk
    decembrie 27, 2013 @ 10:30 am

    Niște ghiduși cei care au făcut anunțul.

    N-am nimic de obiectat ci doar de aprofundat.

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *