Maria: „Băieţilor nu le plac fetele „incepute”, vor ei sa le descopere in toate privintele”
E atat de trist ca se promoveaza intr-un stil acerb ideea relatiilor intime de dinainte de casatorie ca si cum ar fi normale! Am ajuns in anul II de facultate pe la medici, avand niste probleme de sanatate mai serioase, si am constatat ca acestia radeau de mine ca am ramas atat de „invechita”, incat sa imi pastrez fecioria. De altfel, au avut chiar curajul sa ma intrebe daca am o problema de adaptare in Bucuresti (eram venita la facultate, acum am serviciul aici).
Nu consider ca a nu fi avut relatii cu un baiat e ceva cu care ar trebui sa ma laud, consider ca e ceva normal. Anormal este sa vezi in acest lucru un viciu si o problema si sa vezi desfranarea ca pe o normalitate.
Trist este ca acesti oameni care judeca astfel nu se gandesc la consecintele acestor fapte de desfranare. Nu stiu care ar fi consecintele fizice (desi cred ca riscurile sunt destul de mari: boli venerice, SIDA etc.), dar ma gandesc la consecintele in plan sentimental. Destul de probabil sunt oameni care nu au vieti fericite, casnicii reusite, copii minunati, de au ajuns in acest stadiu de falsa moralitate. Cunosc cazul unei mame care toata viata a vorbit copiilor ei numai cuvinte de desfranare, iar tatal a umblat pe la multe femei. Copiii sunt niste ratati. Cred ca va dati seama ca aceste patimi au inceput inainte de casatorie si, evident, nu s-au oprit atunci cand a avut loc casatoria, pentru ca acei parinti nu constientizeaza nici acum ca acestea sunt probleme grave.
Nu stiu cum sunt alte fete, insa cred ca toate avem o mare sensibilitate, desi nu toate o recunoastem, dar noua nu ne face deosebita placere sa avem relatii. Dar, pentru ca ne e teama sa nu ramanem singure, pentru ca ne e teama ca nu vom mai fi placute de prieten pe care suntem destul de naive sa il consideram ca fiind singurul sprijin, unele acceptam sa facem acest pas. Iti trebuie putina tarie de caracter sa refuzi acest lucru, dar eu cred ca merita. Cred ca baietii de pe acest site pot confirma, dar baietilor nu le plac fetele „incepute”, vor ca ei sa aiba placerea sa le descopere in toate privintele. Cu cat noi fetele cedam mai repede, cu atat scad sansele noastre sa ne casatorim – pana la urma acesta e scopul pe care il urmarim, nu? Cu cat cedam mai greu, cu atat vom fi mai „ispititoare” pentru baieti, caci vom fi castele greu de cucerit, iar baietilor le plac provocarile.
Primele si singurele lucruri pe care mi le-a spus vreodata tatal meu despre baieti au fost acestea: „Sa nu te prind ca cedezi, pentru ca baietii sunt nesimtiti si nu te vor mai lua de sotie. Se vor juca cu tine si atat, dar vor alege tot o femeie de casa”. Acum nu cred ca toti baietii sunt nesimtiti (sa ma ierte cititorii site-ului), dar daca aceste cuvinte au venit de la un barbat, in afara de partea cu baietii sunt nesimtiti, am considerat ca trebuie sa dau crezare acestor cuvinte. Si cred ca tatal meu a avut foarte mare dreptate.
Singurul sprijin pe care il avem, fetelor, este Hristos si nu asa-zisul prieten care de multe ori ne si paraseste, pentru ca nu il intereseaza persoana noastra, ci patima si egoismul lui. E foarte urat sa fii tratata ca obiect si nu ca persoana, cu sentimente si sensibilitate, asa cum o face Hristos. El ne poate ajuta sa intalnim pe Fat Frumos cu adevarat, nu unul inchipuit. Daca baiatul nu pricepe ca trebuie sa nu aveti relatii cu el pana la casatorie, inseamna ca, bietul de el, e atat de impatimit in desfranare incat nu va putea tine o familie.
Pana la urma, fetelor, cu toate ne dorim o familie, dorim stabilitate, nu vrem sa fim ranite. Daca un baiat cedeaza la un astfel de test inseamna ca nu va fi capabil sa treaca prin razboiul si chinurile casniciei iar casnicia, destul de probabil va esua. Daca mai apar si copii, consecintele sunt cu atat mai tragice. Numai daca ne uitam la viata vedetelor, care se casatoresc in 5 zile si se despart in 3 zile, ar trebui sa ne fie exemple suficient de concludente ca e mai bine sa ne pastram fecioria pana la casatorie.
Daca Hristos ne roaga sa nu facem acest lucru e numai si numai pentru faptul ca noua nu ne va fi bine, nu pentru ca El ne pedepseste, ci pentru ca El, fiind atotstiutor, tot ce a facut, a facut bine. Orice alta cale duce la consecinte foarte neplacute pentru noi. Si pentru ca Hristos e iubire, pentru ca ne e tată, nu ar putea sa ne vada suferind, i s-ar rupe inima, am mai bate niste piroane in El. Normal ca ne roaga sa nu ne facem rau si sa nu ne autodistrugem. Orice parinte care tine la copiii lui ar face asta, cu atat mai mult o face Hristos, care e dragoste desavarsita.
Doamne ajuta!
M.
Zambesc, deci exist!
Sandu
februarie 6, 2012 @ 6:25 pm
Doamne ajută Maria ,ce nume frumos* frumos mesaj, sunt băiat și-ți spun din toată inima că ai dreptate, dar nu e adevărat că o fată ”începută”, cum spui tu nu mai prezintă interes pentru băieți, toți păcătuim dar dacă ai văzut asta ,recunoști și te căiești pentru greșeala făcută primești iertare și o a doua șansă. Dacă iubești cu adevărat poți și ierta, Domnul Iisus a iertat pe o desfrânată dar i-a spus ”să nu mai păcătuiești” ,deci suntem noi mai presus decât EL? Eu unu a-ș putea să trec peste dacă acea fată și-ar recunoaște greșeala și ar urma calea lui Dumnezeu. Așa pot să te întreb și eu pe tine, se poate și invers, ce răspuns poți să-mi dai, ai trece peste ? Una peste alta le dau un sfat fetelor, ca de la un băiat, dacă băiatul care vă spune; ”dacă mă iubești cu adevărat trebuie să ”ne cunoaștem mai bine”, să le răspunde-ți ”dacă mă iubești cu adevărat aștepți până după căsătorie!” Așa pute-ți vedea ce intenții au dar din păcate ți fetele din ziua de azi sunt … știm cu toții, așa că noi trebuie să iertăm nu să judecăm ! Doamne ajută!
Sorin
februarie 7, 2012 @ 8:49 am
Ar trebui admin să specifice clar că acest articol a fost un comentariu la campania ”Mii de tineri își păstrează fecioria până la căsătorie” așa că hai să nu începem să interpretăm tot felul de idei. O cunosc pe cea care a postat articolul și pot spune că e un om foarte ok care în nici un caz nu ar judeca pe cineva din cauză că a căzut în vreun păcat.
Albinuta
februarie 7, 2012 @ 9:44 am
Iertare Saurian insa nu este vizibil ca este o marturie a campaniei Mii de tineri….? Este afisat banerul(iertare nu stiu cum se scrie corect )pentru ce ar mai fii nevoie de a se specifica aceasta ? Intreb pentru ca nu am prea inteles ce ai dorit sa spui
Sorin
februarie 7, 2012 @ 10:32 am
Nu e prima oară când am citit comentarii la acest articol în care mai multe persoane considerau că cea care a scris articolul ar avea vreun dispreț față de cei care și-au pierdut fecioria prin păcat. Trebuie cumva subliniat de a nu se interpreta textul în afara contextului în care a fost scris: acel de a încuraja fecioria până la căsătorie.
Albinuta
februarie 7, 2012 @ 11:12 am
Multumesc Saurian pentru raspuns ,inteleg acum la ce te refereai ,eu nu cunosc persoana care a scris articolul insa citind ceea ce a scris eu inteleg (din cele scrise )ca este o persoana deosebita,ca nu ar dori sa dispretuiasca pe cineva care din diferite motive nu mai este fecioara ,aici cred ca depinde si de cine citeste si ce vrea sa inteleaga ,cred ca si tie ti s-a intamplat sa scrii ceva iar cei care citesc sa inteleaga cu totul alceva sau tu din cele scrise de cineva ai inteles ceva ,altul a inteles cu totul alceva ,nu stiu daca este normal insa majoritatea persoanelor care scriu aici (sau altundeva )au fost pusi macar odata in aceasta situatie ,totusi credca persoanele care doresc sa inteleaga mesajul unui articol cu siguranta il va reciti de cateva ori si pana la urma va intelege ce vroia sa spuna sau va pune intrebari,persoanele care vor dori „sa gaseasca nod in papura „,vor cauta ,se vor lega de orice si pana la urma vor crede ca defapt ei au avut dreptate asta depinde de fiecare ,iertare daca m-am intins la vorba si daca prin ceea ce am scris am suparat pe cineva
Boitos
februarie 7, 2012 @ 11:48 am
Pt Saurian.
Imi cer scuze pt. ca scriu la la acest articol dar acuma mi-a venit in minte ceva.Din ce am citit scris de tine, ai ca si duhovnic pe parintele Serafim de la Manastirea Casiel.(Dej).Si mie mi-a fost recomandat acest preot, in urma cu vreo 3 saptamani, de o cunostinta care a avut mari probleme.M-am gandit sa merg si eu la el ,dar daca sunt drumurile asa cum sunt, si am inteles ca e destul de greu de mers iarna la manastire, am amanat pana in primavara.Imi poti da cateva detalii: mergi constant la el, primeste pe oricine, e tot timpul acolo, iti da ceva canoane mai ciudate de care e greu sa te tii,dupa un salendar de 40 de zile mergi iarasi la el?
Cunostinta asta a mea zicea ca atunci cand merg o sa vina cu mine sa ma duca la preot. De asta te-am intrebat: e mai greu de ajuns la el, sau poate oricine?
Daca nu poti sa imi spui e ok . Multumesc oricum.
Sandu
februarie 7, 2012 @ 12:58 pm
Doamne ajută! Saurian te rog să mă ierți dar eu am scris câteva cuvinte despre articolul acesta care ști și tu cum se intitulează, că se referă la păstrarea fecioriei e altceva. O felicit pe M ,dar și pe toți care au rezistat acestei ,ispite! Repet nu am vrut să supăr sau să judec pe nimeni ,ai înțeles greșit dar oricum te rog să mă ierți !
Boitos
februarie 7, 2012 @ 1:35 pm
Zau mai Sandule ca nu inteleg.Cum sunt fetele din ziua de azi?
Cum sunt fetele sunt si baietii.Depinde in ce gasca sau in ce grup se invart.O fata serioasa nu prea merge prin locuri necurate, nici nu bea pana cade pe jos, nici nu fumeaza pana nu mai stie de ea. La fel este si in baiat. Sunt sigura ca isi gasesc mai greu partener, dar decat unul rau atunci mai bine fara.
Si crezi ca daca fata va spune ca sa o astepte pana la casatorie va fi de acord baiatul? Probabil da,daca este serios si el vrea acelasi lucru, dar tot atat de probabil este si faptul ca el sa fie de acord sa o astepte pe prietena lui pana la casatorie, si el sa umble cu altele.Deci prin urmare trebuie sa ne rugam sa ne pazeasca Dumezeu de asemenea oameni.
Sorin
februarie 7, 2012 @ 1:51 pm
Ai yahoo mess? Dacă da, dă-mi un add la soujirou_seta2004 și spune-mi când îmi dai add cine ești ( să nu cred că e ceva spam că primesc destule spam-uri pe acel id ).
Sandu
februarie 7, 2012 @ 6:12 pm
sandel_pascu (ce înseamnă ”spam ”?)
Sandu
februarie 7, 2012 @ 6:26 pm
Simona , așa e ,iartă-mă dar eu vorbeam de ce e azi prin școli, la TV și în societate. O fată sau un băiat serios nu găsești prin baruri ci în Casa Domnului ,ai dreptate! Dar ,există și un dar mare ”nu toți cei care merg la biserică sunt ingeri ” sper că mă înțelegi, dar orice s-ar întâmpla trebuie să știm că e voia Domnului căci nu se mișcă un fir de păr fără voia Lui ! Amin
Sandu
februarie 7, 2012 @ 6:31 pm
Saurian dragă ,sunt un tânăr umil și cu frică de Dumnezeu ,așa că nu vei primi nici un ”spam” ! Domnul să te binecuvânteze
Vlad M.
februarie 7, 2012 @ 10:28 pm
„Baietilor” care gandesc sanatos (firesc, crestineste etc.), nu le plac fetele „incepute”.
Si, la fel, nici o fata/femeie nu cred ca isi doreste sa stie ca este a n-a intr-un (lung) sir.
Stateam si ma gandeam…
Se ajunge la situatia in care un tanar deja poate sa treaca, inainte de a se casatori, printr-unul, doua… n… „divorturi”. Adica, a ajuns sa se apropie atat de mult de o persoana, sa se modeleze dupa ea… o asemenea relatie (de lunga durata, in care presupunem o mare apropiere intre cei doi) lasa urme adanci… prea adanci.
Iar in situatia in care a trecut prin o mie de relatii, dar se jura ca nu a tinut la nici una/unul… cu atat mai mult ai de ce fugi, nu?
Vlad M.
februarie 7, 2012 @ 10:34 pm
Considerand ca fiecare fapta-cuvant-gand lasa o urma in creier, si cu cat o repeti, cu atat urma se adanceste, si devine obicei…
Sorin
februarie 8, 2012 @ 5:45 am
@Sandu: Spam înseamnă că sunt unele site-uri ce îți culeg automat id-ul de mess de pe internet și îți trimit un fel de roboței care încearcă să se adauge ca și contact în lista ta de mess ca apoi să îți tot dea link-uri cu firma lor pe care să intri.
Boitos
februarie 8, 2012 @ 6:47 am
Da Vlad, asa este unele relatii lasa urme adanci, dar tarziu am inteles si eu ceva: noi nu trebuie sa ne modelam dupa altii, nici altii dupa noi ci se ne acceptam asa cum suntem. Asta nu insemna ca vom accepta orice.Cand te casatoresti la o varsta tanara persoanele au prin natura lor , tendinta de a schimba pe celalalt dupa chipul si asemanarea lor.O mare greasala.Nu de putine ori am auzit mame de miri care imi spuneau ca au luat o mireasa tanara ca sa o educe dupa baieti.Dupa o varsta nu numai ca nu mai ai ce educa dar il accepti cum e, cu bune si rele, asa cum suntem si noi, cu bune si rele.
Iar o relatie de durata medie care nu are ca si capat casatoria, mai bine o intrerupi decat sa se ajunga la lunga durata si fara casatorie.
Si o persoana care a trecut prin o mie de relatii si spune ca nu a tinut la nici una e un mare mincinos.Careva din relatii tot i-a ramas in minte si suflet .Vrea sa te prinda in capcana sa iti spuna ca numai la tine va tine si dupa o perioada te trece pe lisa celorlalti.
Boitos
februarie 8, 2012 @ 6:54 am
Asa este Sandule, nu toti care merg la biserica sunt ingeri, dar e o mare diferenta intre cei care merg la biserica cat de cat si cei care nu merg deloc la biserica.
La cel care merge la biserica poate in timp se lipeste ceva de el din slujba si mai vede ca se spovedesc oamenii, se gandeste ca ar trebui sa se spovedeasca, intra in contact cu un preot.Dar cel care nu merge deloc nici biserica nu are cum veni la el, poate doar printr-un necaz in casa lui va frecventa biserica.
Sorin
februarie 8, 2012 @ 7:15 am
Simona, hai că îți răspund aici ce m-ai întrebat. Eu nu pot să mă duc la sfinția sa foarte des deoarece stau în București. Oricum încerc ca măcar în cele 4 posturi de peste an să mă spovedesc. Ce canoane dă eu nu știu ce să spun. Depinde de oameni. Am auzit la unii că au primit la spovedanie un canon foarte dur iar la alții că nu primesc canon. Deci cred că sfinția sa dă la fiecare canon după cum crede. Păr. Serafim spunea că cel mai des spovedit se face la 3 săptămâni deși nu strică să mergi mai rar la sfinția sa deoarece, săracul, e foarte ocupat cu spovedaniile ( vin foarte, foarte mulți oameni la sfinția sa ). Iarăși de primit nu știu ce să zic. La alții a primit din prima ( cum e cazul meu ) iar la alții a spus un nu categoric ( spunea sfinția sa la o femeie că vorbește foarte mult iar sfinția sa nu are timp la spovedanie să stea cu orele ci îi trebuie să i se spună scurt și la subiect ). Asta să nu crezi că înseamnă că toți care se spovedesc la sfinția sa au terminat în 2 minute. Sunt oameni care stau foarte mult. Deci, concluzia ar fi că nu pot să-ți spun nimic ci trebuie să te duci singură să vezi. 🙂 Oricum, e foarte probabil ( exceptând cazul în care cineva vorbește pentru tine ) să nu te primească la spovedit de la început. Adică discută puțin cu tine și după 2-3 vizite să te spovedească dacă vrei ( eu când am cerut să mă spovedesc la sfinția sa am mai mers de vreo 2-3 ori să povestesc cu sfinția sa despre problemele ce le aveam ). Dar nu pot să garantez nimic. După cum fiecare om e altfel la fel și părintele se comportă cu fiecare om altfel. Dumnezeu și Maica Domnului să te ajute!
Boitos
februarie 8, 2012 @ 7:38 am
Multumesc Saurian. Exact la un asemena raspuns speram si eu. Eu nu merg neaparat sa ma spovedesc, ca de spovedit am un preot bun aproape de casa.Dar un sfat m-ar interesa, si nu sa stau cu orele ca nu vreau nici asta. Dar un sfat sau o incurajare tare bine mi-ar prinde, si pe langa asta mi-ar placea sa am un preot la care sa fug sa ii spun ce necazuri am si sa imi de-a ceva canon.Sunt foarte constienta ca fara post si rugaciune nu rezolvi nimic.
Asa cum zici, Dumezeu si Maica Domnului sa ne ajuta la toti.
Sorin
februarie 8, 2012 @ 8:46 am
Eu în Postul Mare mă voi duce la Cășiel. Poate reușim cumva să facem și să ajungem în același timp la mănăstire să ne cunoaștem. 🙂
Boitos
februarie 8, 2012 @ 8:59 am
Da si mie mi-ar placea sa ne cunoastem dar la mine situatia e mai ciudata.
Eu nu stiu sigur daca ma duc in Postul Pastelui sau mai tarziu.De fapt nu stiu exact cu cine merg, cate persoane mergem, asta e.Oricum sunt hotarata sa merg pana acolo.
sdaniel
februarie 8, 2012 @ 7:31 pm
Maria, eu sunt din categoria celor care gandesc invers fata de titlul articolului tau. Adica eu sunt convins ca barbatilor le plac mai mult femeile care au experienta. Astea sunt constatarile mele, pur personale. Adica, lumea s-a schimbat, nu mai este societatea de acum sute de ani. Comunicarea este tot mai dezvoltata, ma refer la toate tipurile de de comunicare. Oamenii au devenit mai complecsi inclusiv la nivelul nevoilor. Astfel au ajuns sa prefere o femeie care sa inteleaga viata mai bine si sa intuiasca mai corect dorintele barbatului. Valabil si invers. Am constat ca femeile, fetele prefera barbatii care au mai avut experiente, care i-au maturizat.
Cu toate ca mesajul meu nu este in directia de pana acum, de aprobare a articolului tau, nu as vrea cumva sa se inteleaga ca sunt impotriva ideii tale. Aceea ar fi o lume mai morala dar ideea este utopica in contextul actual. Nu judec, sau condamn alegerile nimanui. Apreciez in ziua de azi libertatea de a-ti alege comportamentul. Asa ca respect alegerile legale ale fiecaruia si nu blamez pe nimeni: nici pe cei care au ales sa pastreze fecioria, nici pe ceilalti, nici pe homosexuali sau pe cei ce nu se casatoresc niciodata sau nu vor sa aiba copii niciodata. Este alegerea fiecaruia si trebuie sa le lasam acest drept.
Boitos
februarie 9, 2012 @ 6:56 am
Sigur ca le lasam dreptul la fiecare , noi pe acest site intram sa discutam nu sa ,, convertim” pe nimeni.
Dar in legatura cu faptul ca lumea s-a schimbat nu sunt de acord.
Lumea a fost asa , este si va fi. Noi nu o putem schimba de la noi insine, numai Dumezeu poate schimba lumea.
Expresia asta ca lumea s-a schimbat am auzit-o de cateva ori de la cineva.
Si am inceput si eu sa cercetez daca s-a schimbat. Nu s-a schimbat deloc.
Persoana care imi dedea sfaturi ca lumea s-a schimbat a facut aceleasi lucruri si in urma cu 20-25 de ani si face si acuma si isi invata fata la fel.
Adica cu alte cuvinte are un amant si isi invata copilul sa nu aiba numai un prieten ci tot timpul unul de rezerva.
Eu nu cred ca s-a schimbat deloc. Iar cand i-am spus ce cred eu nu mai vorbeste cu mine.
Da, unii barbati prefera fetele cu experienta ca sa aiba ce invata de la ele, si invers, adica dupa parerea mea nu au incredere in ei insisi nici unii.Le este groaza sa intre intr-o relatie sa spuna ca nu se pricepe sa faca dragoste.Vor sa acumuleze cat mai multa experienta dar … zau daca stiu ce fac cu atat experienta.
Albinuta
februarie 9, 2012 @ 7:09 am
Simona i-mi place tot mai mult ceea ce scrii ,o faci la obiect si cu mult umor ,daca a fost o vreme in care nu pre am inteles acum inteleg foarte bine iertare daca te-am suparat cunva
Boitos
februarie 9, 2012 @ 7:43 am
Cum sa ma supar draga mea Albinuta?
Scriu exact ce simt si ce vad, si putin umor nu strica, nu prea mult ca e batator la ochi.
Si apoi dupa ce sa ne mai suparam unii pe altii, e destul ca ne supara cateodata viata, si cel rau.
Noi aici ar trebui sa ne incurajam, nu sa ne mai suparam pt te miri ce fleacuri ( care ce a inteles, de ce are o parere diferita de a noastra, etc.)