Skip to content

4 Comentarii

  1. gabriela
    noiembrie 24, 2008 @ 11:41 am

    Din pacate….nu prea vedem asta. Craciunul a pierdut din sfintenie si de Nasterea Domnului putin isi amintesc. Asa cum am citit intr-un articol al unui coleg de pe blog, as putea sa spun ca si Craciunul este un ”brand”, pentru ca e unul din momentele in care se vinde mult, cu sprijinul reclamelor, si din nefericire noi picam in plasa cumparand mai mult decat de obicei. Cu banii aia am putea sa ajutam o familie saraca…Dar cine se mai gandeste la milostenie? Suntem tot mai putini crestini adevarati…

    Reply

  2. Balan Claudiu
    noiembrie 24, 2008 @ 11:45 am

    Da, Craciunul este un adevarat brand de markenting. Dar valoarea acestui brand vine tocmai din sfintenia sarbatorii, vine tocmai de la Dumnezeu. Noi oamenii nu putem inventa sarbatori frumoase, sarbatorilor laice (ziua femeii, ziua barbatului, etc.) le lipseste ceva, indiferent cata importanta li s-ar da, le lipseste sfintenia, si sfintenia vine doar de la Domnul.

    Reply

  3. sfinx667
    noiembrie 24, 2008 @ 2:34 pm

    Reply

  4. Revelionul la mănăstire III
    decembrie 2, 2008 @ 3:41 am

    […] Campania tradiţii (I) – Hristos de nu se năştea lumea iadului era […]

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *