Skip to content

11 Comentarii

  1. Bogdan
    februarie 18, 2018 @ 11:44 am

    Nu exista „vindecare” pentru asa ceva, deoarece nu este o boala. E pur si simplu o orientare care se dezvolta dealungul timpului si face parte din identitatea ta. Materialele astea nu sunt facute decat pentru mainupulare. Orice ai face nu poti evita sa nu mai fii asa pentru ca asta face parte din identitatea ta. Problema este ca persoanele care nu sunt asa nu pot intelege asta. : 😐 😮

    Reply

  2. Ioana
    februarie 18, 2018 @ 3:31 pm

    Ai mare dreptate, Bogdan.

    Deși nivelul de acceptare în România s-a accentuat, nu înțeleg de ce încă mai sunt persoane care aruncă cu pietre în colectivitatea lesbiană, gay, bisexuală, transsexuală.

    E dreptul fiecăruia să iubească. Ce bine ar fi dacă ar învăța de la acești oameni și persoanele habotnice, care știu doar să dea dovadă de ostilitate.

    Reply

  3. Dan Tudorache
    februarie 19, 2018 @ 2:28 pm

    Salut Bogdan. Nici eu nu cred că este o boală, cel puțin nu una mentală. E doar o boală sufletească (viciu, patimă), urâtă, foarte urâtă, printre multe altele de pe lumea asta, dar care se deosebește prin faptul că de câțiva zeci de ani e temă de revoluție imorală și agendă politică de zile mari.
    Dar a nega evidența elementară a realității, poate duce la boală mentală dacă se persistă în asta. De exemplu, să vizualizezi niște foști homosexuali cum explică mecanismele psihologice care i-au dus pe drumul homosexualității și cum au reușit să se elibereze de această identitate păcătoasă prin credința în Hristos și apoi să vii să spui că nu există vindecare. Păi tocmai oamenii aceștia sunt dovada vindecării.
    În rest fiecare are identitatea lui: unii se identifică cu chipul și asemănarea lui Dumnezeu, alții își fac din propriile patimi o identitate. Iar la capitolul acesta homosexualii nu sunt deloc originali. Au mai fost și alții înainte, în istorie, care au proslăvit păcatul drept virtute.

    Reply

  4. Dan Tudorache
    februarie 19, 2018 @ 2:42 pm

    Ioana, în caz că nu te cheamă „Ciprian”, unde-s pietrele aruncate în „colectivitatea” LGBT că cel puțin eu nu le văd?!
    În schimb văd foarte bine cum reprezentanții acestei zise comunități fac propagandă homosexuală din ce în ce mai agresivă și nesimțită, la lumina zilei, în tăcerea complice a conducătorilor politici și cu presiuni din afara țării, că doar ăsta e trendul zilei.
    Sigur că e dreptul fiecăruia să iubească dar n-avem aceleași înțelesuri asupra iubirii. Unii poate vor să se iubească cu o vacă în mijlocul străzii, sau poate cu cadavre, sau poate bărbat cu bărbat, sau poate o femeie cu cinci bărbați iar unii vor sigur să se „iubească” chiar cu MINORI… lucruri care se și întâmplă din păcate.
    În numele iubirii mulți dezaxați de la morală și de la normalitate bântuie străzile și revendică „drepturi” în numele „toleranței”.
    În lumea limbajului de lemn se pare că s-au scos din dicționar cuvintele ADEVĂR, DREPTATE, MORALITATE.
    Dar în realitate, există o morală/conduită publică la nivel de comunitate/țară, pentru că în acest spațiu defilează și COPIII de exemplu, sau bătrânii, nu doar tinerii frumoși și cu hormonii liberi.
    Deci, iubire să fie, dar în limitele rânduite de Dumnezeu, limite care nu sunt chiar înguste dacă stăm bine să ne gândim, ci largi până la iubirea de vrăjmași. Restul e schimonoseală.

    Reply

  5. Bogdan
    februarie 19, 2018 @ 2:51 pm

    @Admin, din pacate pentru voi, acele asa zise marturii [u][b]sunt fabricate[/b][/u]. Identitatea homosexuala [u][b]nu se poate schimba[/b][/u], asa cum nici tu hetero fiind nu poti sa devi gay sau bisexual.

    Aceasta inclinatie se dezvolta pe parcursul copilariei in functie de diferiti factori si se mainfesta la maturitate (nu cred ca te nasti cu ea).

    [b]Numai ca persoanele care nu au aceste atractii [u]nu pot sa inteleaga[/u][/b] si promoveaza ca suport materiale contrafacute. Probabil ca doar o viata de ascet te face sa nu mai fi asa, dar sa fim seriosi.. nu toata lumea are dorinta spre a se lepada de toate.

    Eu unul nu fac parte din grupul propagandistilor si nu ma identific deloc cu ei, sau cu comunitatea…

    Homosexualitatea nu are nimic de a face cu scarbosenile enumerate mai sus. Pur si simplu esti barbat, vorbesti si te comporti ca orice barbat doar iti plac barbatii.

    Acum ca nu e firesc, asta nu se poate schimba decat printr-o viata de renuntate la tot.. Si nu toti au atractie spre asa ceva.

    Dar repet cum tu sau altii nu treceti prin asta, nu stiti ce inseamna.

    Reply

  6. Dan Tudorache
    februarie 19, 2018 @ 5:53 pm

    Bine Bogdan, deci să înțeleg că nu faci parte din „comunitatea” LGBT, deci nu ești unul dintre cei în cauză ca să vorbești din experiență dar vorbești în numele homosexualilor că nu se pot schimba, deși cei intervievați mai sus tocmai din experiența de foști homosexuali vorbesc. Și asta în timp ce repeți că eu sau alții ca mine nu pot înțelege pentru că nu trecem prin asta. E chiar nostim, dar același lucru ți-l pot spune și eu în cazul acesta 🙂
    Este pueril cum arunci la coșul de gunoi cu grație de balerină tot ce nu-ți convine. Mărturiile acelea sunt fabricate? Care sunt argumentele tale că documentarul e fals? Simpla afirmație?
    Tot ce înseamnă răsturnare a firii e scârboșenie, iar homosexualitatea e doar un exemplu în acest sens. Gândește-te Bogdan cum ai vedea homosexualitatea dacă ți-ar spune în seara asta tatăl tău că e homosexual „incognito”.
    Teoria e ușoară.
    Sunt zeci/sute de milioane de oameni în lumea asta care numai viață de asceți nu au, dar nici homosexuali nu sunt. Nu e nevoie de viață de ascet ca să nu ajungi homosexual dar într-adevăr, este nevoie de multă asceză pentru a scăpa de homosexualitate, lucru valabil pentru orice patimă (dependență de alcool, de tutun, de pornografie, etc.)
    Eu într-adevăr nu știu ce înseamnă homosexualitatea dar știu că orice patimă ai avea, ea înseamnă un iad interior.

    Reply

    • Bogdan
      februarie 19, 2018 @ 7:42 pm

      [quote name=”dan_admin_ot”]Bine Bogdan, deci să înțeleg că nu faci parte din „comunitatea” LGBT, deci nu ești unul dintre cei în cauză ca să vorbești din experiență dar vorbești în numele homosexualilor că nu se pot schimba, deși cei intervievați mai sus tocmai din experiența de foști homosexuali vorbesc. [/quote]

      Sunt homosexual, dar nu fac parte din „comunitate” , nu sunt fetita si nici nu imi doresc sa fiu. Sunt ca orice alt barbat, doar ca imi plac barbatii.

      [quote name=”dan_admin_ot”]Este pueril cum arunci la coșul de gunoi cu grație de balerină tot ce nu-ți convine. Mărturiile acelea sunt fabricate? Care sunt argumentele tale că documentarul e fals? Simpla afirmație? [/quote]

      Apoi continui cu atac la persoana fara sa ma cunosti, cu o expresie care nu este demna de un dreptmaritor, si care mai arata si cat de mult iti iubesti tu semenii, ca tot vorbeai mai sus de iubire. Pentru cultura ta generala: feminitatea unor barbati [u][b]nu reprezinta homosexualitatea[/b][/u]. Homosexualitatea nu este altceva decat [u][b]atractie pentru alti barbati[/b][/u], nicidecum un comportament feminin. Asta este deja alta poveste.

      Cat despre cat sunt de reale acele marturii nici nu trebuie sa ai prea mult spirit de observatie ca sa iti dai seama ca sunt regizate. Oricine este asa, stie foarte bine ca orice ar face nu va inceta sa ii treaca homosexualitatea pentru ca identitatea nu se schimba. Este nevoie de o renuntare la toate cele lumesti ca sa nu iti mai pese de asta si ca sa poti sa traiesti fara sa iti pierzi mintile. Dar cum sa intelegi tu asta cand nu te confrunti cu asa ceva?

      Cand vorbeam de ascetism ma refeream la cei care sunt deja asa… In fine..

      Reply

  7. Dan Tudorache
    februarie 19, 2018 @ 9:23 pm

    Bogdan, expresia cu grația de balerină nu s-a dorit a fi un apropos la homosexualitate, ci e pur și simplu o figură de stil ironică pentru a arăta ușurința cu care „arunci” mărturiile acelor oameni în derizoriu doar pentru că ție nu-ți convine ideea că s-au putut schimba.
    Deci dacă m-am făcut greșit înțeles, nu am nici cea mai mică intenție să asociez eventuala feminitate a unor bărbați cu homosexualitatea.
    Dacă vrei, eu sunt de acord cu tine că nu te poți schimba. Nimeni nu se poate schimba dacă nu vrea. Absolut nimeni. Acei oameni au înțeles situația în care erau, și-au dorit să se schimbe și au reușit.
    Fiecare om care trăiește pe lumea aceasta are o identitate formată din înclinația firii moștenită de la părinți, de mediul în care se dezvoltă, de educație și de alegerile pe care le face în viață. Deci parte din noi este dat, parte din noi este prelucrat. Dar această identitate, cu bunele și cu relele ei, se poate transfigura prin puterea credinței și harul Duhului Sfânt care lucrează astfel încât firea umană să-și depășească condiția păcătoasă/limitată.

    Tu ce crezi că spun bărbații afemeiați spre exemplu? Ar recunoaște ei că au o mare problemă de fidelitate și de instinct? Nu, ei spun că așa simt ei, că așa sunt construiți să fie, că așa sunt toți bărbații… adică un altfel de a spune că asta e identitatea lor. Am prieten bun care cu asta se scuză: „așa-s bărbații” deși vede evidența lângă el că nu-s chiar așa toți (fără prea mari eforturi în acest sens) și mai ales vede cât de distructiv e comportamentul lui.
    Dar cei care își ascultă până la urmă conștiința își dau seama că greșesc teribil prin acest comportament sexual anarhic și cu ajutorul lui Dumnezeu își schimbă condiția, adică identitatea. La fel stau lucrurile și cu homosexualitatea. Firea umană însăși pune piedică acestei înclinații. Sigur, ca-și schimbe cineva o înclinație păcătoasă, mai ales una de natură sexuală, drumul e greu, dureros, cu renunțări, cu asceză, dar cu rezultate. Nu doar că avem calendarul plin de foste prostituate devenite cuvioase, dar astăzi bisericile sunt pline de foști păcătoși care au avut cândva în viața lor o identitate sexuală coruptă, pentru că patima desfrânării are foarte multe fațete.
    Te felicit că ai fost sincer și îmi pare bine că nu faci parte din „comunitate”.
    Închei aici că e târziu.
    Noapte bună.

    Reply

  8. Bogdan
    februarie 19, 2018 @ 11:57 pm

    Cei care au ajuns sfinti, asa cum am spus si mai sus sunt oameni care au ajuns sa duca o viata ascetica, viata pe care [u][b]nu oricine este dispus sa o duca[/b][/u].

    Observ ca tu insisti pe chestia ca identitatea se poate schimba, si tocmai de aceea pentru ca tu [u][b]nu intelegi ce inseamna sa fi asa[/b][/u].

    Atata vreme cat tu nu poti devii homosexual si iti creaza repulsie simpla idee, la fel si eu nu pot sa fiu hetero, pentru ca imi creeaza aceasi stare de repulsie.. si asa este la toti care sunt ca mine.

    Astfel de asa zise marturii, sunt fabricate de sectantii din america ce vor prin manipulare si spalare pe creier inducerea ideii ca defapt acest lucru se poate modifica. Lucru [u][b]total gresit[/b][/u].

    In concluzie, tu afirmi ca un om poate sa nu mai fie asa, pentru ca tu ne fiind in situatia asta nu ai cum sa intelegi ce simte un om homosexual, si esti gata sa creezi orice dovada sau materiale fabricate de oameni care „s-au schimbat” – chipurile.

    Reply

  9. Ana
    martie 1, 2018 @ 3:51 pm

    [quote name=”dan_admin_ot”]Ioana, în caz că nu te cheamă „Ciprian”, unde-s pietrele aruncate în „colectivitatea” LGBT că cel puțin eu nu le văd?!
    În schimb văd foarte bine cum reprezentanții acestei zise comunități fac propagandă homosexuală din ce în ce mai agresivă și nesimțită, la lumina zilei, în tăcerea complice a conducătorilor politici și cu presiuni din afara țării, că doar ăsta e trendul zilei.
    Sigur că e dreptul fiecăria să iubească dar n-avem aceleași înțelesuri asupra iubirii. Unii poate vor să se iubească cu o vacă în mijlocul străzii, sau poate cu cadavre, sau poate bărbat cu bărbat, sau poate o femeie cu cinci bărbați iar unii vor sigur să se „iubească” chiar cu MINORI… lucruri care se și întâmplă din păcate.
    Dar în realitate, există o morală/conduită publică la nivel de comunitate/țară, pentru că în acest spațiu defilează și COPIII de exemplu, sau bătrânii, nu doar tinerii frumoși și cu hormonii liberi.
    Deci, iubire să fie, dar în limitele rânduite de Dumnezeu, limite care nu sunt chiar îguste dacă stăm bine să ne gândim, ci largi până la iubirea de vrăjmași. Restul e schimonoseală.[/quote]
    Ultima data cand am verificat, oamenii gay nu se manifestau pe strada, in vazul tuturor. Doar sa incerce ei sa faca asa ceva, si vor fi injurati. Deci nu se poate vorbi de o astfel de manifestare in spatii unde „defileaza si copii si batrani”. In rest, observ ca ati comparat homosexualitatea cu necrofilia, bestialitatea sau pedofilia. Aici este vorba despre consent, in primul rand: un copil, un animal sau un om mort nu-si poate da consentul, facand fapta imorala. Oamenii gay, in schimb, au relatii consensuale, de comun acord, si nu trebuie urati sau exlusi din societate. Sunt oameni la fel ca oricare altul si nu trebuie definiti dupa orientarea sexuala.

    Reply

  10. Dan Tudorache
    martie 16, 2018 @ 12:47 pm

    Salut Ana14!
    Nu știu unde ați verificat dumneavoastră, dar eu vara anului trecut am avut ocazia să vizitez Madridul grație unor prieteni iar acolo homosexualii sunt la ei acasă, în sensul că își manifestă homosexualitatea în public fără nici o reținere: se țin de mână în mijlocul zilei, au cluburi, afișe pe colțuri de clădiri, etc.. Într-o seară, plimbându-ne cu prietenii noștri într-o zonă ultra-centrală a Madridului am văzut cum stăteau întinși pe iarbă (spațiu verde) doi adolescenți homosexuali care se mozoleau de zor fără nici o jenă. Ca bărbat și ca om mi-a fost efectiv greață să mă uit, n-am reținut privirea mai mult de două secunde peste ei.
    E adevărat, în spațiile publice din România încă funcționează morala publică tradițională, cu excepții ca peste tot, dar o parte din generația tânără, spălată pe creiere de orice conduită morală, promite mult să prindă Madridul din urmă, și alte capitale ale țării unde decadența morală e normă.
    În orice caz, eventuala legiferare a relațiilor homosexuale sub formă de parteneriate sau căsătorii, tocmai asta are drept consecință, manifestarea acestor relații în spațiul public unde defilează și copiii. Eu cred că nu e chiar așa de greu de înțeles.
    Argumentul CONSENSULUI nu ține loc de a arăta că homosexualitatea ar fi un comportament normal/moral. Dacă doi oameni consimt să aibe relații sexuale pe stradă nu înseamnă că ele sunt de dorit în spațiul public sau morale în această situație.
    La fel se pune problema și în cazul poligamiei.
    Ca să nu mai zic că un pedofil chiar poate obține consensul de la un copil pentru a-l corupe sexual dar asta nu înseamnă că fapta lui este mai morală.
    Deci indiferent de consens și de legalitate, homosexualitatea este și rămâne o stare împotriva naturii umane.

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *