Gabriele Kuby: „Vor să ajungă la copiii voştri! Îi vor sexualiza, iar sexualizarea copiilor va prăbuşi civilizaţia”
Între 3 şi 6 noiembrie 2014, sociologul german Gabriele Kuby a venit în România pentru a-şi promova carte proaspăt lansată, Revoluţia sexuală globală: Distrugerea libertăţi în numele libertăţii, printr-o serie de conferinţe susţinute la Iaşi, Bacău, Constanţa şi Bucureşti. Stiripentruviata.ro a avut privilegiul unui interviu în exclusivitate cu această autoare catolică şi mamă a trei copii.
Cartea dumneavoastră despre revoluţia sexuală a fost caracterizată în Germania de către unii cititori drept „un şoc”. Ce anume este atât de şocant în ea?
Pentru majoritatea oamenilor este un şoc, deoarece prezintă întregul tablou al revoluţiei sexuale globale care are loc la ora actuală. Majoritatea oamenilor văd că nu mai avem valori stabile, că nu mai avem familii stabile, că homosexualitatea este prezentă pretutindeni, dar nu văd ce se ascunde în spatele acestor lucruri. În cartea mea sper că am reuşit să ofer o imagine completă a revoluţiei sexuale globale. Aceasta se ascunde în spatele conceptului de gen, despre care majoritatea oamenilor nu ştiu ce este. În conceptul de gen se ascunde sămânţa de-reglementării tuturor standardelor sexuale. Aceasta se întâmplă în toate ţările occidentale şi se extinde în toată lumea.
Unii ar putea să vă râdă în nas, reproşându-vă că vă place teoria conspiraţiei.
Am 18 pagini de surse care argumentează ceea ce spun. Sunt conştientă că scriu împotriva curentului. Mă aflu acum aici, într-o ţară care până în 1989 a fost sub dictatură comunistă, deci voi ştiţi mai multe decât mine despre rezistenţă, despre propaganda oficială, despre a impune lucruri societăţii.
Puteţi face o comparaţie între felul în care comunismul a afectat familia şi felul în care o afectează feminismul anti-familie şi ideologia de gen? Vorbiţi-ne puţin, vă rugăm, despre noul totalitarism, care promite, cum au făcut toate regimurile totalitare, fericirea şi libertatea.
Aceste ideologii au multe în comun, cu toate că aceasta nu este vizibil imediat. Ambele sunt împotriva familiei, ambele fac foarte dificilă – dacă nu imposibilă – sarcina părinţilor de a-şi educa propriii copii, de a-i ţine într-o zonă în care oamenii se dezvoltă puternici, având o identitatea puternică prin intermediul familiei. Dictaturile totalitare luptă împotriva acestui lucru. Ideologia de gen, sau genderismul, face exact aceasta, doar că într-un fel mult mai subversiv. Nu este vorba de o presiune pe care să o detectăm imediat, ci ne este „vândută” sub pretextul libertăţii. Subtitlul cărţii mele este „Distrugerea libertăţii în numele libertăţii”. Şi cred că mai există o asemănare pe care trebuie să o detectăm. Pentru toate regimurile totalitare, nu numai pentru comunişti, ci şi pentru nazişti, Biserica este întotdeauna cel mai mare duşman. Dictaturile au distrus biserici, le-au dărâmat, au ucis preoţi şi episcopi, i-au închis şi i-au torturat şi aşa mai departe. Naziştii au făcut asta, comuniştii au făcut asta. Această nouă mişcare nu torturează încă, dar începe să trimită oamenii la închisoare – se întâmplă deja – şi luptă pe faţă împotriva Bisericii Catolice, de exemplu, împotriva reprezentării acesteia la Naţiunile Unite şi în instituţiile Uniunii Europene. Aceasta este principalul lor duşman.
Există asemănări cu regimurile totalitare. Deşi acum pare a se promova libertatea, toleranţa, anti-discriminarea şi alte asemenea vorbe, acestea sunt de fapt găunoase şi sunt în realitate folosite pentru a răsturna valorile şi a induce oamenii în eroare, manipulându-le mintea – aşadar iată că sunt destule asemănări cu ideologiile totalitare. O altă asemănare stă în faptul că se încearcă să li se refuze părinţilor puterea de decizie cu privire la copiii lor (n.r.: şi educaţia acestora). Vor să distrugă familia, să dezrădăcineze oamenii, să le distrugă identitatea, iar această distrugere merge mai profund ca niciodată.
Am avut marele privilegiu şi onoarea şi ocazia să îl vizitez pe Papa Benedict al XVI-lea anul acesta. El numeşte ceea ce se întâmplă o „revoluţie antropologică”. Vorbeşte despre profundul neadevăr al acestei ideologii. În timpul acelei vizite private, mi-a spus: „Anticrist ajunge acum mai adânc ca niciodată în inima omului”. Ca fiinţe umane, noi am schimbat rădăcina propriei umanităţi, care se găseşte acum sub atacul unei ideologii ce spune că nu există bărbaţi şi femei. Ne propunem disoluţia identităţii bărbatului şi a identităţii femeii. Se mai spune că orice orientare sexuală este bună şi trebuie respectată, tolerată. Şi, dacă nu ne declarăm de acord cu ea, suntem puşi la zid ca „homofobi” care discriminează.
Deja se pregătesc legi care vor trimite oamenii la închisoare şi li se vor aplica amenzi foarte mari dacă îşi exprimă părerea că nu este bine.
Dacă Revoluţia Sexuală îşi propune să elimine toate diferenţele dintre bărbat şi femeie, de ce insistă azi atât pentru drepturi speciale acordate femeilor? Cu alte cuvinte, de ce să luptăm pentru drepturile femeii, dacă identitatea sexuală devine ceva fluid şi superfluu, fără nicio legătură cu determinările anatomice, transformându-se doar într-o chestiune de alegere subiectivă, personală?
Exact. Este una din multele contradicţii interne ale acestei ideologii . Judith Butler, a cărei carte, Gender trouble. Subversion of Identity (Probleme de gen. Subversiunea identităţii), a stat la baza acestei ideologii, furnizându-i concepte şi limbaj, era conştientă de această contradicţie. Şi alţi profesori specializaţi în studii de gen au sesizat-o şi cred că putem spune fără să greşim prea mult că problema femeii este folosită doar ca un fel de sprijin. Se pretinde că se luptă pentru femei, dar în realitate se distruge identitatea de gen, iar toată această luptă pentru drepturile omului se va prăbuşi în momentul în care femeia va avea aceeaşi putere cu bărbatul – ceea ce se şi întâmplă acum.
Ce se va întâmpla cu bărbatul şi femeia în eventualitatea în care Revoluţia Sexuală învinge şi vom avea o societatea bazată pe preceptele acesteia?
Deja sunt multe semne. Dacă se continuă astfel, nu e semn bun: familiile sunt distruse, căsătoria este distrusă. Nu femeile, ci anumite organizaţii pentru femei şi organizaţii europene lansează tot felul de mesaje care spun că toate femeile sunt nişte victime, iar toţi bărbaţii se comportă ca violatori şi prădători sexuali faţă de femei. Consecinţa este că bărbaţii îşi pierd interesul de a mai deveni taţi, iar femeile îşi pierd interesul de a mai deveni mame. Aceasta se oglindeşte cu claritate în criza demografică prin care trecem. Foarte curând, aceasta va conduce la probleme foarte grave în societate, chiar şi în bogata noastră Germanie. Deoarece sistemele noastre de asigurări sociale nu vor putea menţine standardele cu care ne-am obişnuit. Aceste standarde încă mai permit menţinerea păcii. Oamenii obţin încă banii care le trebuie. Odată ce aceasta va cădea – ceea ce se va întâmpla foarte curând, deoarece nu mai avem copii care să intre pe piaţa muncii şi să plătească taxe şi contribuţii sociale – sistemul social nu va mai putea funcţiona şi vom intra într-o zonă în care brutalitatea şi violenţa vor deveni omniprezente în societate. A început deja: la Paris, la Londra, am văzut deja părţi din oraş în flăcări. Şi vom mai vedea. La voi în ţară e multă sărăcie. Dar aceasta începe să apară şi în unele zone din Germania. Şi, când sistemul economic nu va mai permite bunăstarea materială de până acum, cred că se va mai întâmpla ceva: vom fi prea plini de griji pentru a ne mai preocupa de probleme precum homosexualitatea şi schimbarea de gen sau alte astfel de nebunii.
De altfel, acestea sunt nişte probleme care ţin de numai 1,6% din populaţie (nu 3%, nu 5%, nici 10%, ci doar 1,6% s-au declarat homosexuali într-un studiu oficial al Centrului pentru Controlul Bolilor din SUA). Din acest procent de 1,6% din populaţie, doar 2-3% sunt interesaţi de parteneriate civile. De ce? Fiindcă duc o viaţă promiscuă. Acesta este stilul lor de viaţă. Să privim societatea, gândindu-ne la generaţiile viitoare. Ce fac acum? De ce schimbă sistemul de valori şi întregul sistem legal pentru o minoritate dintr-o minoritate, care nici măcar nu ajunge la 1% din populaţie?
Unii nu înţeleg ce este atât de rău să le vorbeşti copiilor despre sex la şcoală. Ce le-aţi spune acestora?
Un copil sexualizat îşi pierde copilăria. Copilăria este prin definiţie o zonă în care copilul poate creşte şi se poate juca…Copilăria este asexuală. Iar familia are nevoie de o zonă nesexualizată. Sexul are loc între părinţi şi nicăieri altundeva în familie. Dacă această regulă cade, cade şi copilăria. Este de neimaginat ce se întâmplă în şcolile americane şi germane, în toate ţările occidentale. Dacă copii sunt obligaţi la şcoală să vorbească despre sexualitate, ceea ce se întâmplă deja, dacă se uită la desenele din manuale, care sunt obscene şi pornografice, îşi pierd simţul ruşinii. Aceasta este foarte necesar pentru orice om, absolut necesar! Chiar şi Sigmund Freud a spus că, dacă distrugi simţul ruşinii, nu mai poţi educa oamenii.
Dacă ne împingem copiii în experienţe sexuale precoce, începând de la grădiniţă, dacă îi învăţăm contracepţia la şcoală şi îi pregătim pentru „prima dată”, tinerii, înainte de a se maturiza suficient încât să aibă drept de vot, vor avea o mulţime de experienţe dureroase. Şi vor începe să se îndoiască şi să-şi piardă capacitatea de a se mai ataşa de altă persoană. Ataşamentul este necesar pentru căsătorie, pentru familie. Dacă ai suferit mult înainte să împlineşti 18 sau chiar 20 de ani, îţi pierzi acest ideal: „Da, vreau să îmi găsesc pe cineva. Da, vreau să am o familie”. Pierzi acest lucru. Nu mai îndrăzneşti, nu mai crezi în asta. Aşadar, le distrugem abilitatea de a-şi întemeia o familie, ceea ce intră în contradicţie cu însăşi dorinţa tinerilor. Toate anchetele şi sondajele arată că tinerii au ca ideal de viaţă întemeierea unei familii. Iar generaţia noastră are datoria să îi facă capabili interior şi din punct de vedere psihologic pentru a forma o familie şi a-şi folosi sexualitatea în mod corect. În plus, bolile cu transmitere sexuală au explodat pretutindeni şi îi fac pe oameni infertili. Şi practicile homosexuale sunt asociate cu riscuri mari de sănătate. Ar trebui să prevenim tânăra generaţie în legătură cu riscurile, dar nu ni se permite, în timp ce cupluri homosexuale sunt invitate în şcoli (n.r.: să vorbească despre viaţa lor).
În ce măsură sunt instituţiile europene abilitate să pună în aplicare politicii bazate pe ideologia de gen?
Instituţiile europene susţin sută la sută această ideologie. UE şi ONU fac tot ce le stă în putinţă pentru a submina familia şi sistemul nostru de valori. Şi numesc această acţiune „drepturile omului”: promovarea agresivă a căsătoriei homosexuale în toate ţările, promovarea agresivă a ideologiei de gen ca politică de stat, promovarea obligativităţii ca femeile să aibă asigurate un procent din toate locurile de pe piaţa muncii şi din alte poziţii-cheie, promovarea preluării de către stat a îngrijirii copiilor mici la creşă. Pot face aceasta şi chiar o fac. Dacă pot? Da, pot. Sunt foarte puternice aceste instituţii. Iar în spatele lor se ascund forţe politice şi economice. Dar vestea bună este că apare şi rezistenţa politică: în Franţa, în Lituania, unde a fost interzisă propaganda prohomosexualitate în şcoli, în Ungaria, unde au acum Constituţie creştină, în Croaţia, unde a fost organizat un referendum care să consfinţească faptul că numai un bărbat şi o femeie se pot căsători, şi în Slovacia la fel. Astfel că în Parlamentul European se construieşte o rezistenţă. Se întâmplă lucruri. Oamenii încep să se trezească.
Fac şi eu ce pot cu această carte. Reuşeşte să trezească multă lume cartea mea. Trebuie ca, la toate nivelurile societăţii, să ne unim forţele şi să intrăm în luptă cu motoarele turate la maximum, pentru a spune: „Nu!”
Ce sfaturi aveţi pentru românii şi în general pentru toţi oamenii care vor să-şi păstreze familia şi identitatea neştirbite?
În primul rând, nu mai gândiţi că sunteţi în urmă. Nu vă mai gândiţi că lucrurile bune vin din vest – în realitate este adevărat exact opusul. De fapt, din vest vin lucruri realmente malefice. Am auzit o ştire azi. Nişte ONG-uri din România au declarat că ţara voastră trebuie să prindă din urmă (n.r.: trenul educaţiei sexuale din Occident). Puteţi fi foarte fericiţi că această distrugere nu a avut încă loc în ţara voastră. Şi ar trebui să vă mobilizaţi în toată ţara în orice coaliţie posibilă, cu oricine, inclusiv de peste graniţe, şi cu oricine din interiorul ţării care poate lupta împotriva acestui lucru. Vor să ajungă la copiii voştri! Îi vor sexualiza, iar sexualizarea copiilor va prăbuşi civilizaţia. Fiindcă va prăbuşi mai întâi familia. Aceasta este rădăcina. Aşa că trebuie să faceţi tot ce puteţi. Şi puteţi fi fericiţi că dictatura comunistă v-a protejat de revoluţia sexuală care a început în Occident în 1968. Încă mai aveţi un sistem de valori conservatoare. Încă mulţi oameni mai cred că familia (n.r.: naturală) este bună, că homosexualitatea nu este corectă. Aşa că răspândiţi vestea că nu sunteţi deloc înapoiaţi. Ba dimpotrivă. Puteţi fi fericiţi că aceste lucruri încă nu s-au întâmplat. Fiindcă are loc distrugerea societăţii, iar Uniunea Europeană este purtător de stindard în acest sens.
(Gabriele Kuby)
Merla Bogdan
noiembrie 18, 2014 @ 2:55 pm
Doamne ajuta stimata doamna. Dupa umila mea opinie aveti dreptate… totul este binegandit de undeva din spate… totusi problema nu se pune ce fac sau ce nu fac „aceia”, ci ce putem face noi ca si crestini sa ne mantuim si sa facem mai buna lumea din jurul nostru… de „aceia” are grija Domnul intr-o forma sau alta.
RaulRus
noiembrie 20, 2014 @ 8:53 pm
[b]CAZ PENIBIL![/b],
[i]actual, studiez in Spania[/i],[u]in ultimul timp am scazut moral, deci temele,studile, le-am „uitat” pe ultimul loc[/u], apoi
ma intreaba diriginta ca ce probleme am, , eu spun ca n-am nimic
[u]pan la urma imi trimite [i]psihologul[/i][/u] scoli, sa vada ce probleme am,
Doamna aceama intreaba ce ma intreaba si ajung sa spun de lucruri care nu imi convin , si eu spun
-[i]vorbitul despre „iubirea” asta sexuala[/i]
.[u]Doamna asta incepe sa spuna ca nu-i nimic sa faci sex [/u], ca trebuie sa „[i]difrutam[/i]”([u]referinduse la adulteriu clar, dar acuma nita vine ceva ceva ce va suna ciudat”[/u])
imi mai spune ca cei care zic ca homosexualitatea e „rea”, sunt niste prosti,si imi mai zice ca religiile sunt stricte rau cand e vorba de sex..eu spun
-sex inafara casniciei
dupaia imi mai insira alte prosti…adica pe rezumat, vrea sa imi bage in cap ca homosexualitatea e „ok” si curvia e decizia noastra libera..
[u]Aporopo, nu am zis nimic in contra , taceam ca prostu numa..[/u]
a da scuze..am uitat sa spun
ea-nu inteleg ce pare asa anormal la sex, e important, ajuta la procreatie si in continuitatea lumii
[u](dar continua sa vorbeasca dupa ca nu e nimic rau sa fi un curvar care se sperie sa aiba copii)[/u][b]In mod caraghios, a reusit sa bage 2 lucruri diferite, intr-una, casnicia adevarata cu copii si curvia si teama de copii[/b]
[b][i][u]Deci incerca sa imi sexualizeze mintea!(asta inteleg io)[/u][/i][/b]
[b]PS[/b], „mo” intrebat un coleg dupa ce am venit „Vezi fantome?”
deci, societatea poate fi distrusa usor, [u]distrugand pe cei fragili..copiii[/u]
aici un link despre parerea mea completa!https://www.facebook.com/raul.rus.395/posts/356437181192667
Elena
noiembrie 21, 2014 @ 3:42 pm
Doamne ajuta, Raul
Imi pare rau, ca trebuie sa treci si TU prin asta. De cativa ani patesc acelasi lucru. – tot in Spania invat- . Si mi-au trimis psihologul- psihopedagogul- ( chiar era indignata de ce ma duc la Biserica) . Am avut ” probleme” cu profesorul de CMC ( ciencias del mundo contemporáneo) , cu diriginta, profesorii in general. De o perioada am devenit ” imuna” la atacurile lor. La inceput s-au legat de cruciulita de la gat, apoi… au aflat de la colegi, ca duminica ma duc la Biserica, si alta treaba n-aveau decat sa face glume proaste pe seama asta.
A trebuit sa ma mut din scoala, intr-o alta scoala, tocmai din aceasta cauza. – profesorul de stiinte a plecat si el, banuiesc ca si- a dat demisia sau si-a facut transferul- .
IN Scoala noua… am dat peste un profesor de toata ” isprava” . Isi dedica orele de istorie sa ne vorbeasca despre ce inseamna DRAGOSTEA. Din punctul lui de vedere dragostea adevarata, [b]iubirea este doar atunci cand are loc SEXUL ORAL[/b]. TU, iti imaginezi, Raul, ce a iesit la ora asta? Toata clasa il aplauda, ce prof tare! Toti au inceput sa-i dea dreptate… pana cand o fata i-a pus intrebarea stai asa… pai daca tu zici ca doar prin sexul oral iti arati dragostea fata de celalat, inseamna ca nu exista o relatie bazata pe dragoste intre tata si fiica. ( bineinteles ca nu despre asta vorbea profesorul de ISTORIE) , dar … asa l-a facut sa taca. Orele decurg majoritatea la fel. Nu i se poate face o ” denuntie” , pentru ca… nimeni nu ar avea ceva de obiectat. Toata lumea era foarte MULTUMITA, mai putin eu.. Dar, stii? Am invatat sa si strang din dinti… M-am obisnuit sa am profesori gay, lesbiene… Defapt, nici nu mai stiu cum arata un profesor ” normal”. Chiar si cei care sunt casatoriti sunt impotriva copiilor ( a natalitatii). Profesoara de filozofie ( care imediat se apropie de pensie) mereu ne zice ca n-a avut copii, pentru ca din punctul ei de vedere… copiii iti ” subtiaza ” memoria.( se referea la femei) . Lucrurile nu merg deloc intr-o directie buna. Ne invata din E.S.O ( sc. gimnaziala) [b]sa fim TOLERANTI [/b]cu ceilalti, dar nu i-a invatat nimeni ca si ei la randul lor sa fie toleranti cu cei care nu Impartasesc aceleasi idei ca ei. ESTE LAMENTABIL CE SE INTAMPLA!
[b]UN PROFESOR AR TREBUI SA FORMEZE, nu sa DISTRUGA! [/b]
Ma opresc aici… voiam sa-ti zic ca nu esti singurul caruia i se intampla ata- in cazul nostru, in Spania- ci suntem foarte multi afectati de sistem , si nu numai. De STILUL lor de viata. Pe noi ne numesc [b]INDOCTRINATI[/b], dar ei nu se uita la ei.. ca din cresa ii indoctrineaza si-i indeparteaza de Dumnezeu, defapt, nici nu se pune problema de a se discuta despre El , conform constitutiei este interzis sa se predea religia in scoli si nici profesorii nu au voie sa vorbeasca despre DUMNEZEU- RELIGIE si POLITICA.
Raul, nu-i lasa sa te distruga! Arata-te ca tu ai principiile tale, chiar daca esti ” pierdut” intr-o multime, tocmai de aceea [b]FII[/b] ferm pe pozitie si mergi pe drumul tau. Sa nu te lasi intimidat de colegi, profesori, psihopedagogi …sau chiar de parinti. Dar nici nu te indemn sa te OPUi lor, pentru ca ar fi ca si cum ai arunca margaritarele in fata porcilor… ci tu sa fii ca tine ( cu Hristos) si cand ti se zice ceva ( mai ales cand esti luat la misto) sa pleci capul , dar in acelasi timp sa fii puteric. TARE GREA E LUPTA ASTA!
Uite, nu stiu din ce parohie esti tu, dar in Spania – in functie de parohie- se organizeaza diferite activitati dedicate noua, tinerilor.
In vara am avut PRIMA TABARA ORTODOXA de la Vilaller ( Lleida ) ( man. ortodoxa romana) , la care au participat tineri din toata Spania.
In functie de parohia ta, fiecare preot paroh are activitatile lui in propia parohie, cateheze, intalniri cu tinerii, seri de filme. Acum in perioada postului si al Craciunului in majoritatea parohiilor se fac repetitii pentru colindat.
O data pe an se organizeaza intalnirea TINERILOR ORTODOCSI DIN SPANIA ( SI PORTUGALIA) NEPSIS . Anul trecut a avut loc in Bilbao:
[b]1. https://www.youtube.com/watch?v=HezxZY3sQCc%5B/b%5D
[b]Fii pe faza si vezi unde va fi la anul! [/b]
TI-am zis toate astea, ca [b]sa stii ca nu esti singur [/b]si ca- in cazul in care nu stiai- Episcopia noastra ( a Spaniei si Portugaliei) se ingrijeste si de noi. Cand vezi ca nu mai rezisti, indrepteaza-ti neputinta catre Hristos. Mergi la pr. duhovnic. Ia legatura cu tinerii din parohia ta. Sunt oameni pe aceste meleaguri ( ca mine si multi altii) care traiesc si simt ce simti si tu, de aceea…[b] nu te [/b][b]SPERIA[/b]! Daca la scoala nu te intelege nimeni ( ceea ce e de la sine inteles ) , comunitatea noastra ( a romanilor in Spania) este foarte stransa , inchegata. [b]SIMTE-TE ACASA IN BISERICA.[/b]
Iti las niste link-uri de la noi ” de acasa ” ( Spania) care sa-ti fie spre folos:
[b]1. http://www.episcopiaspanieiportugaliei.es/evenimente-2014/125-august-2014/717-liturghie-arhiereasca-si-premierea-participantilor-in-tabara-de-la-vilaller ( aici sunt cateva poze din tabara).
2. https://www.youtube.com/watch?v=gJdyLXTGE3I ( aici ai prezentarea unei tabere pe larg )
3. https://www.youtube.com/watch?v=gJdyLXTGE3I ( tot din tabara)[/b]
p.s : Nu pot citit postarea ta integrala, pentru ca nu am Fb. Mi-ar fi placut s-o pot citi pe toata.
E. ( Barcelona ) 2n batch.
Elena
noiembrie 21, 2014 @ 4:04 pm
Referitor la caderea ta psihica ( mai degraba as numi-o o ispita) , am trecut si eu de foarte multe ori prin asta, din cauza colegilor, ci si a profesorilor. Tare ma suparam ( si inca mai am momente cand ma doare) cand vedeam( si vad) cum incearca sa ne [b]INTIPAREASCA[/b] ca nu exista Dumnezeu. Clasele de stiinta si filozofie sunt un calvar pentru mine.
Pr. duhovnic mereu imi spune ca si ” duhurile” colegilor ma afecteaza ( intr-o mare parte) . Nu stiu cum sunt la tine in clasa, dar in clasa mea.. .din 40… doar 2 sunt botezati ( ” de gura lumii”) , nu stiu daca esti constient de proportii.
Anul trecut cand m-am dus in vizita in campusul universitar am fost intampinata de tineri care imparteau… prezervative, ca cei care calca pe acolo sa fie ” safe” si sa nu se lase cu vreo sarcina ” nedorita”. Moritatea peretilor de la fac. din Barcelona sunt pictati cu ” PRO AVORT . ESTE DREPTUL FEMEII” .
Nu stiu in ce masura esti tu afectat ca baiat, dar eu sunt depasita de ” pro feminism” , atata feminism… ca mi s-a acrit.
Te-as indemna ( in cazul in care nu ai) sa-ti faci prieteni din parohia ta din Spania, pentru ca… lupta asta pe atat de dura , pe atat de fin se duce.. si la un momendat fara niciun ajutor… s-ar putea sa te simti pierdut INTR-O MARE de stricaciuni si sa clachezi. Daca pana acum crestinii au fost torturati FIZIC, acum se duce o lupta si o tortura la nivel psihic. Suntem bombardati din toate partiile si , din nefericire, suntem BOMBARDATI si trimisi in gura lupului chiar de cei care ar fi trebuit sa ne fie indrumatori in primii ani din viata ( ma refer ca formare) – DE PROFESORI- . Toata lumea sta linistita ca-si trimite copilul la scoala, ca sa deprinda niste CUNOSTIINTE . Daca ar fi mai cu luare-aminte parintii la ce se invata in scoli, s-ar preocupa foarte tare.
Suntem invatati doua lucruri esentiale: [b]PACATUL nu mai este pacat [/b] ,[b] iar MANDRIA si EGOISMUL sunt o virtute.[/b] ( fiecare sa fie pentru el) .
Laura Nicoleta
noiembrie 22, 2014 @ 2:47 am
@Raul si Lenuţa
Nu se poate sa studiati acasa sau macar la o scoala catolica? Stiu ca in Vest, in majoritatea tarilor, parintii au posibilitatea sa isi educe copii acasa. ‘Homeschooling’, iar daca copii sunt maricei sau chiar adolescenti, pot invata si singuri.
Si eu am studiat si inca studiez in Vest, dar nu am dat peste ce povestiti voi. Nu zic ca nu o fi, doar ca eu am facut doar liceul aici, urmeaza si facultatea. Am vazut pe pereti un afis mic cum ca homosexualitatea e ok si asa, dar profesorii isi vedeau de treaba. Poate si ptr. ca liceul era evreiesc. Liceu public, dar 80% dintre elevei sunt evrei.
Nu stiu daca sunt de acord cu ideea capului plecat. Crestinul nu este o oaie proasta, care nu are voie sa se apere. Cand esti atacat ai tot dreptul sa te aperi.
Ma mir ca Spania este in asa hal. Nu este tara catolica? Nici macar in Italia nu se intampla asa ceva. Oricum, si in Romania sunt profesori dusi cu capul, dar parca nu sunt asa. Romanii din tara nu stiu ce au. Nu doar ca nu stiu ce au, dar nu se prea preocupa sa apere ce au. Nici macar ortodocsii nu prea fac mare lucru, nu lupta ptr. drepturile lor. Nu stiu de unde a venit ideea asta ca un crestin este bleg, fara reactie, isi lasa capul plecat, pupa papucul strainului sau a conducatorului tiran etc. In fine, sunt multe de zis. O sa incerce in Romania ce au facut si in Vest. Se poate lupta impotriva. Vedeti Polonia, Ungaria, Cehia, Rusia, Italia. De noi o sa depinda viitorul.
Vasile
noiembrie 23, 2014 @ 6:33 pm
Mi-a atras atentia articolul asta.
RaulRus, oamenii aia incercau sa te invete de bine. Suntem liberi sa alegem daca vrem sa fim curve(literalmente) sau homosexuali.
Si 2 lucruri: Ce se intelege prin sexualizarea copiilor, si cum sexualizarea copiilor o sa distruga civilizatia? Raspunsul la intrebarile astea mi se pare necesar, ca doar se face o dezbatere pe tema asta.