Skip to content

34 Comentarii

  1. Boitos
    septembrie 3, 2014 @ 9:58 am

    ,,E foarte departe de tipul actual al politicianului român.”- la vorbe toti sunt departe numai la fapte nu prea.Care cum ajung in fruntea tarii fac cam la fel.Pana la urma ii inteleg , nu au de ales, daca vor sa mananace de la masa si nu de pe jos, trebuie sa urce pe masa.
    Daca ne putem toti bine si cu mintea la contributie facem un discurs incat uimim o lume intreaga , dar fix degeaba, ca la fapte … .

    ,,E foarte departe de tipul actual al politicianului român.” – cam tot la fel de departe cat este si de Iulian Capsali ( din cate am inteles si am citit ).
    Deci pe cine alegem ( vorba cetateanului turmentat din ,,O scrisoare pierduta” )?

    Reply

  2. Dan Tudorache
    septembrie 3, 2014 @ 10:13 am

    Deci, apriori, orice candidat la o funcție politică e musai demagog, corupt și eventual mason.
    Asta da atitudine… necreștină, Simona.

    Și totuși, în cazul de față emisiunea nu are nicio miză politică ci doar una informativă. Și așa, ca potențial om politic, omul acesta măcar își însușește niște principii și valori solid creștine de viață. Ceea ce la politrucii cronicizați la putere… nu ai să prea vezi… măcar la nivel declarativ. Desigur, există și excepții. Dar ce-ar fi dacă excepțiile s-ar mai înmulți? Sau măcar cu speranța asta să trăim?

    Reply

  3. Boitos
    septembrie 3, 2014 @ 10:57 am

    ,,Asta da atitudine… necreștină, Simona.” – nu esti tu in masura sa spui care are sau nu atitudine crestina sau nu.
    Am spus eu ceva aici despre :,,musai demagog, corupt și eventual mason.” ?
    Am impresia ca nu ne intelegem : deci la discursuri ne pricepem toti.
    Plus de asta , sper ca iti dai seama ca oamenii de valoare si asa cum trebuie nu se manjesc cu politica.Au mai multa minte in cap sa isi faca treaba si sa stea deoparte.
    Eu oricum nu vad la nici un om politic nimic deosebit.Bine ca nu ma uit mult la TV, altfel cred ca as intra in depresie.
    Asa ca fix degeaba discutam.

    Reply

  4. Dan Tudorache
    septembrie 3, 2014 @ 12:31 pm

    Ba sunt în măsură, și am și datoria să fac asta Simona, mai ales ca administrator al acestui site. Să nu fie cu supărare.
    Nu ai spus ceva explicit despre ”musai demagog, corupt și eventual mason”, asta era doar atenționarea mea asupra unui tip de mentaliatate… a aceleia prin care ai aruncat din start o umbră de suspiciune asupra unei persoane pe care nu o cunoști și ai încercat să induci ideea că aveam de-a face cu încă un demagog, apelând la exemple generalizate în mod nejustificat.
    Și asta din pricina preconcepțiilor, atât despre oameni, cât și despre concepte, cum ar fi ”Plus de asta , sper ca iti dai seama ca oamenii de valoare si asa cum trebuie nu se manjesc cu politica”. Ca și cum ”politica = deșeu menajer” iar nu ”politica = Știința și arta de a guverna un stat!” [url]http://dexonline.ro/definitie/politic[/url]
    Cu alte cuvinte, politica e ”curvă”, ea nu trebuie făcută, și este o ”eroare” că Sf. Constatin cel Mare, Sf. Neagoe Basarab, Sf. Ștefan cel Mare și mai ales Sf. Martir Constantin Brâncoveanu… au fost oameni politici (și mulți alți sfinți sau creștini înduhovniciți)
    Ideea de a sta deoparte iarăși este străină de creștinism. Creștinii nu stau deoparte pentru a se institui răul nestingherit, mai ales când este vorba de conducerea unei întregi nații, ci concură ca să-și facă treaba fiecare cât mai bine, astfel încât să avem conducători vrednici.

    PS: nu-ți șade bine să fii arțăgoasă.

    Reply

  5. Boitos
    septembrie 3, 2014 @ 12:46 pm

    Imi cer scuze ca am inceput discutia, dar fiindca am avut ceva de zis am zis.
    Este perfect adevarat ce ai spus ca adminstrator al acestui site.
    Data viitoare voi fi mai diplomata.

    Reply

  6. Dan Tudorache
    septembrie 3, 2014 @ 12:54 pm

    Simona, știi că ești binevenită să discutăm oricând.
    N-am de ce să te scuz pentru că nu mi-ai greșit cu nimic și în plus sunt foarte bucuros că ai luat hotărârea să fii mai diplomată.

    Reply

  7. sharbinsk
    septembrie 3, 2014 @ 5:19 pm

    Cred că acest Călin Georgescu este mai mult un profesionist decât un om al vorbelor, nu prea am vazut multe înregistrări pe net cu el la tv, și în aparițiile lui nu l-am văzut să intre în polemici cu alți politicieni.
    Nu cred că stă în picioare acuza de politicianism față de persoana lui, iar pe partea de dezvoltare durabilă și-a făcut treaba.

    E o idee ceea ce vrea să facă, împreună cu Pavel Chirilă și Dan Puric, fără a avea pretenția de a fi cel mai bun naționalism și e dreptul lor să încerce.
    Mai ales că mereu ne plângem că nu există soluții.

    Linșajul asupra doctorului Pavel Chirilă și a lui Dan Puric s-a făcut deja dinainte să intre în politică și de multe ori cu excesiv de mult venin, prezentându-se deformat intențiile lor.

    „asta era doar atenționarea mea asupra unui tip de mentaliatate… a aceleia prin care ai aruncat din start o umbră de suspiciune asupra unei persoane[…]”

    Această mentalitate nu va dispărea niciodată,pt că e relativ ușor de produs vis a vis de orice persoana care încearcă să facă ceva, fie că e un centru de martirologie sau o clinică de oncologie.

    Dar pt a nu ne lăsa duși de val cred că e util să cerem și părerea,duhovnicului și unor teologi în viață și mă gândesc la părintele Mihail Aldea dar și la alții care înțeleg aceste inițiative politice și ce stă în spatele lor.
    E bine să fie în viață pt ca astfel nu li se pot trunchia vorbele prin tot felul de video-uri prelucrate.

    Reply

  8. Kore
    septembrie 3, 2014 @ 6:31 pm

    Daca dl Georgescu nu este om cu viclesug si intr-adevar face ceea ce spune, manat de Adevar si numai de Adevar care este Iisus Hristos, Dumnezeu sa-i ajute, ma numar printre sustinatori.

    Daca insa face parte din clubul celor care stau deoparte si se uita, care vor sa fim casapiti pana la penultima suflare ca apoi sa vina cu solutia si discursul salvatoare stiind perfect ca oamenii – in reala lor disperare – vor vrea alti conducatori numai pe astia care se tot remaniaza de 25 de ani nu, si care vor veni la conducere cu anumite conditii – dl Georgescu a spus clar ca nu lucreaza in orice conditii! dar nu a spus care sunt acelea – atunci am oaresce retineri.

    Faptul ca se intalneste cu preoti de talia pr Necula, un om cu credentiale morale si sociale solide in spatiul crestin ortodox, sau cu Dan Puric ori altii pe care-i consideram de buna credinta-ortodoxa, pt mine personal nu inseamna nimic – e o lectie pe care insusi d-lui o spune: baterea pe umar cu cineva care se bucura de incredere in randul oamenilor, nu inseamna nimic.

    Din ceea ce eu stiu, tind sa cred a doua varianta. Doar din cum l-am vazut pe dl Georgescu in interviu, nu-l cunosc pe om, am retineri serioase in ceea ce-l priveste. Ca sa fie bine, sa [b]ne [/b]fie bine, sa fie omenirii bine, sa dea Domnul sa ma insel!

    Rugaciunea e sfanta, ca sa nu cadem in inselare. E bine sa ne fereasca Dumnezeu de neprieteni in straie de oaie, oricat de carismatica le-ar fi blanita.

    PS @dan
    Nu iau apararea nimanui pt ca cred ca oamenii de pe acest site pot sa se apere si singuri. Cu toate astea, Simona nu a mentionat ca dl Georgescu ar fi mason, asta e ceva ce tu ai spus, pt ca [i]deep down[/i] te-ai documentat si tu in privinta activitatii clubului de la Roma.

    Reply

  9. Claudiu Balan
    septembrie 3, 2014 @ 6:59 pm

    Kore, suntem totuși oarecum ciudați. Vrem ca țara să fie condusă de sfinți, de oameni fără păcat. Văd că-i analizăm la sânge. Dar totuși votăm la conducerea țării de 25 de ani doar personaje care fură și pe față ne păcălesc.

    Ce să înțeleg?

    Eu nu am zis că domnul Călin Georgescu este Pr. Iustin Pârvu sau Pr. Daniil Sandu Tudor, ci am zis că l-aș vota cu drag în secunda doi în locul oricărui om care se află acum pe scena politică.

    A spus lucruri esențiale: Nu poți conduce o țară dacă n-o iubești. E primul om, după 25 de ani de când stau cu ochii în talk-showuri pe care-l aud punând sincer problema iubirii de neam. Niciun politician nu vorbește despre asta… ar fi prea ipocriți (nesinceri), s-ar da de gol prea ușor.

    A vorbit de marii noștri înaintași: Simeon Mehedinți, Ștefan cel Mare, Constantin Brâncoveanu, etc. pe care ar trebui să-i urmăm, și care au consolidat statul în România. A vorbit de înaintașii noștri, vrednici de pomenire, care au făcut cele 2 uniri.

    E primul om care vorbește așa de clar de bogăția în resurse a țării noastre, bogăție mai mare decât a Germaniei, ca potențial. În condițiile în care economia Germaniei este una dintre cele mai puternice în lume.

    A vorbit despre lipsa educației în țară, despre lipsa investiției în oameni. A vorbit de avorturi, de omorârea copiiilor, a vorbit de tinerii cărora în școli nu li se mai insuflă iubirea de neam.

    A pus punctul pe i în probleme esențiale.

    Eu nu am auzit, un politician român să vorbească astfel.

    Țineți cont că domnul Călin Georgescu a fost 13 ani directorul Centrului Național pentru Dezvoltare Durabilă din România, o instituție a statului. Este un om politic. Este o persoană publică.

    Nu-l înconjor cu o aură de sfințenie, dar sunt de acord cu ce a spus:

    România se va salva dacă vom spune cât mai des adevărul.

    În acest interviu a mărturisit adevărul!

    Reply

  10. Dan Tudorache
    septembrie 3, 2014 @ 7:08 pm

    Corina, seara bună!
    Știu că nu a menționat Simona lucrul acesta, ci eu am emanat această idee, și am și explicat ce am urmărit defapt: ”Nu ai spus ceva explicit despre ”musai demagog, corupt și eventual mason”, asta era doar atenționarea mea asupra unui tip de mentaliatate…”
    Deci a fost cu o intenție pedagogică, nu de imputare.

    Reply

  11. Dan Tudorache
    septembrie 3, 2014 @ 7:10 pm

    Ioane, ca de obicei, mulțumim pentru completări!
    Să nu ne uiți în rugăciune.

    Reply

  12. Dan Tudorache
    septembrie 3, 2014 @ 7:13 pm

    Corina, azi am făcut câteva observații la un comentariu mai vechi de-al tău, într-o discuție cu Daniel. Dacă ți-a scăpat și vrei să mai aduc completări, (contra)argumente, iată aici ultima opinie: [url]https://www.ortodoxiatinerilor.ro/dialoguri-de-suflet/20455-dialoguri-de-suflet-duminica-vindecarii-a-doi-orbi-si-un-mut-a-7-a-dupa-rusalii#comment-32852[/url]

    Reply

  13. Kore
    septembrie 3, 2014 @ 7:20 pm

    Repet: sa dea Domnul sa ma insel! Imi doresc sa fie bine intregii omeniri, nu numai mie sau noua. Sa dea Domnul sa ma insel!

    @Dan
    Am citit completarile tale. Nici o problema. Ceea ce am scris a fost si din ceea ce am citit la altii, nu sunt toate ideile mele. Am antamat doar un raspuns posibil si deschis lui Daniel.
    Ma bucur insa ca ai confirmat ca urmele pacatului nu se sterg, lucru pe care si eu il cred dar in toate aspectele vietii trupesti si duhovnicesti nu numai atunci cand le convine unora sau altora.

    Reply

  14. sharbinsk
    septembrie 3, 2014 @ 8:17 pm

    Pe lângă tot ce s-a mai spus esențialul ar fi și acesta:
    [b]Când un om care ocupă o poziție importantă în Europa vine și spune astfel de lucruri, e limpede că așa e.[/b]
    Sf Ioan Gură de Aur învăța că Adevărul este cu atât mai evident cu cât e spus și din gurile vrăjmașilor.
    Dacă un ortodox spunea cele de mai sus era ușor acuzat de obscurantism și mania teoriei conspirației, dar acum poate aduce drept sursă video-ul de mai sus.

    Materialul constituie un excelent material de analiză pentru problemele geo-politice care ne așteaptă până-n 2020, iar credibilitatea afirmațiilor e consolidată atât de poziția cât și de expertiza celui care le dezvăluie.

    Cred că e util să faceți aceste mențiuni pentru ca să nu suferiți pe viitor niște diversiuni jegoase, legate de persoana voastră sau de menirea asociației,mizerii în genu că sunteți „băsiști”, sau că sunteți „plătiți” faceți propaganda unor candidați dubioși etc. venite din partea „hypercorecților” ortodoxiei.
    E util să ne edificăm și acest video are rol educativ.

    Reply

  15. cristirg
    septembrie 3, 2014 @ 8:58 pm

    -oameni buni nu zic ca nu are anumite idei bune,dar e secretar general al Clubului de la Roma, deci e mason,deci face parte din masonerie aceasta organizatie satanica care a fost anatematizata de BOR prin sinodul din 1937, in aceasta hotarare a sinodului asupra masoneriei satanice chiar se mentioneaza: [b]”Preoţimea va învăţa poporul ce scopuri urmăreşte acela care e francmason şi-l va sfătui să se ferească şi să nu dea votul candidaţilor ce aparţin lojilor.”[/b]

    -deci categoric nu trebuie sa votam pe cei care apartin de lojile masonice -deci categoric nu trebuie sa votam cu Călin Georgescu- ,daca tinem cont de hotararea BOR.
    [url]http://foaienationala.ro/hotrrile-sfntului-sinod-asupra-francmasoneriei.html[/url]

    Reply

  16. cristirg
    septembrie 3, 2014 @ 9:32 pm

    http://bucovinaprofunda.wordpress.com/2010/12/16/club-of-rome-clubul-de-la-roma-cor-florin-matrescu-holocaustul-rosu

    „..[b].Un aspect terifiant în activitatea “Clubului” este “programul de asanare rasială” (Rassensanieraufsprogramm), cuplat cu reducerea la circa 2,5 miliarde de oameni a populaţiei globului, ceea ce va permite prezervarea unei elite şi a unei mase de executanţi educate în spiritul “noii ordini”[/b] (n.a. – inutil de relevat caracterul rasist şi fascist al acestor “teze”). In acest scop, mas media trebuie să întreţină isteria “suprapopulaţiei pământului”, ca şi a “crizei energetice” (n.a. – prezentată, fals, ca insurmontabilă), pentru a justifica necesitatea măsurilor, punitive şi asasine, recomandate de acest “club”, în acest sens, Aurelio Peccei, fondatorul “Clubului” se exprimă foarte clar la adunarea COR din martie 1982 de la Paris: “Oamenii sunt ca insectele, se reproduc prea mult. Timpul este propice ca, întregul concept al naţiunilor care conduce către cultura mondială, să fie pus în discuţie. [b]Credinţa creştină formează oameni mândri şi o societate de vânzători care nu produc altceva decât o cultură moartă[/b], muzică clasică şi munţi de hârtie.

    Imaginea COR este de oameni tot mai puţini, consumând tot mai puţin şi cărora le sunt necesare tot mai puţine lucruri, indiferent în ce anume situaţie sunt” .(n.a. – indiferent de situaţia socială şi de nevoile fiecăruia). Oricum, pentru vremurile contemporane, campionii “reţetelor” de eutanasie în discuţiile şi conferinţele masonice pe această temă au fost şi vor fi membri COR. “Credibilitatea” lor nu mai este contestată de nimeni, de când, în “palmaresul” lor şi-au înscris:
    înlăturarea lui Nixon (folosind organele lor de şoc din presă, ce le aparţin, Washington Post şi New York Times), eficienţa în începutul “erodării” Japoniei (prin societatea deschisă de Rockefeller “Japan Geselschaft” şi Suntory Stiftung”, prin mijloacele “indirecte” cu sorginte din vremea generalului Douglas Mc Arthur, cum ar fi îndoctrinarea cu idealuri socialiste şi democratice), schimbări culturale (în detrimentul tradiţionalului), acţiunile conduse de doi absolvenţi ai lui „Tavistock institute” şi fanatici ai COR, Danieli Bell şi Daniel Yankelovich,[b] răspândirea “Church of SatanT, consumul de droguri, sexul excesiv şi tolerarea până la apologie a homosexualităţii).[/b]

    Cel mai “convingător” argument amintit deja este însă cel rezumac in rândurile ce urmează( Despre COR s-a turnat în urmă cu câţiva ani unfilm cvasidocumentar, interzis spre difuzare şi din care s-au mai păstrat vreo 5 copii (videocasete). Acest film, “The Club of Rome” descrie explicit [b]efectele criminale ale măsurilor recomandate de grupul ce stă în spatele acestui club. [/b]Toate persoanele, începând cu cei prezenţi la munca de filmare sau având vreo conexiune oarecare cu producerea acestui film (inclusiv personalul necalificat, de serviciu, al studioului de filmare) au fost – după încercarea de a-1 da publicităţii – omorâţi până la unul.”

    Reply

  17. sharbinsk
    septembrie 3, 2014 @ 10:50 pm

    @Kore
    E bine că ai ascultat cu atenție materialul și e firesc să ai rezerve.
    „dl Georgescu a spus clar ca nu lucreaza in orice conditii! dar nu a spus care sunt acelea – atunci am oaresce retineri.”

    1.Probabil că dl Georgescu nu ar accepta să fie o marionetă în mâna președintelui și ca dovadă, nu ține cu orice preț să fie prim-ministru sau să ia funcții în stat, cam în contextul acesta punea problema.
    2.Chiar și la Club a cedat conducerea unor tineri, încă o dovadă că face un altfel de politică și nu se agață de o funcție în stil Mircea Sandu sau Mitică Dragomir.

    „pt mine personal nu inseamna nimic – e o lectie pe care insusi d-lui o spune: baterea pe umar cu cineva care se bucura de incredere in randul oamenilor, nu inseamna nimic.”
    Aici îi pune la respect pe politicienii români care-și cumpără audiențe prin cancelariile străine sau se trag în poza cu oameni politici importanți, pentru a se lăuda ei cât sunt de prețuiți prin străinătate.
    Cu oamenii din platforma lui însă, colaboreaza mult mai des și mai îndeaproape decât o bătaie pe umăr.

    Nu cred c-o să-l votez dar voi urmări cu atenție chestiunile pe care ni le aduce în discuție pt că ne confirmă de exemplu că, scăderea natalității și mortalitatea infantilă e o problemă pt orice stat dezvoltat.
    Și că încurajarea avorturilor într-o țară ca România, nici măcar nu poate fi numită măsură economică precum se minte de către propaganda pro avort.
    Candidatura lui poate va avea rolul benefic de a-i inspira pe candidații mai bine cotați să preia idei din această platformă și să le aplice.

    Reply

  18. Nikolai Popa
    septembrie 4, 2014 @ 5:33 am

    Presedintele Clubului Romei in Romania este Mugur Isarescu? Celebrul mason membru al grupului Bilderberg si Comisiei Trilaterale? Minunat. Ma simt plin de speranta si siguranta. 😐

    Reply

  19. Claudiu Balan
    septembrie 4, 2014 @ 6:56 am

    Fraților, dacă acest om este sau nu mason, eu nu pot ști. Din acest motiv nu are rost să-l acuzăm, având în vedere că nu avem dovezi clare. Și de Patriarhul Daniel și de alți ierarhi se susține că ar fi masoni, dar iarăși sunt doar vorbe.

    Cât privește afirmațiile sale, sunt pline de adevăr și nu le putem contesta.

    Dar acest om nu candidează la nicio funcție. E doar afirmația mea ca l-aș vota dacă ar candida ca președinte. Deci iarăși, și din prisma acestui fapt nu-l putem acuza că spusele sale au vreun interes.

    Urmează astăzi să publicăm un alt interviu cu acest om, în care mărturisește credința sa în Hristos, fără ascunzișuri.

    Reply

  20. cristirg
    septembrie 4, 2014 @ 7:46 am

    -cum Doamne iarta-ma nu e mason daca face parte din Clubul de la Roma, o organizatie masonica ?
    -Domnul Calin Georgescu este mason de rang mare , este membru al Asociaţiei Române pentru Clubul de la Roma.
    Acest fapt este ceva public, verficabil la sectiunea Staff a siteului
    [url]http://www.clubofrome.ro/arcor/aboutus.php[/url]

    Reply

  21. Claudiu Balan
    septembrie 4, 2014 @ 8:12 am

    Cristi, fă-ți puțin timp și citește un interviu de câteva pagini cu acest om și vezi mărturia lui despre credința în Hristos:

    https://ortodoxiatinerilor.ro/politica-romaniei/20529-calin-georgescu-ferm-credinta-hristos-omul-devine-individ-manipulat

    Reply

  22. Dan Tudorache
    septembrie 4, 2014 @ 8:19 am

    [b]Câteva lămuriri, sper suficiente, pentru toți cititorii:
    1. Această emisiune publicată are scop informativ, prezentând o viziune de viață cu efect în planul politic, economic și social. Emisiunea are rol educativ, de a ne pune în temă cu anumite probleme ale viitorului omenirii mai apropiat și mai îndepărtat, în raport cu resursele naturale ale planetei pe care noi toți le folosim.
    2. Această emisiune publicată nu are un scop de partizanat politic cu persoana d-lui Georgescu, după cum nici dl. Georgescu nu a participat la emisiune cu interes electoral. Așa cum a afirmat și Claudiu în ultimul comentariu, e opinia lui și doar opinia lui că l-ar vota ca președinte pe dl. Călin Georgescu. Însă nu despre asta e vorba aici.
    3. Prin emisiunea publicată nu facem lobby nici Clubului de la Roma, nici tuturor ideilor emise acolo, nici tuturor membrilor clubului, și asta în primul rând datorită faptului că nu știm ce idei a emis clubul de-a lungul timpului și nici nu știm cei idei și viziuni au ceilalți membri, idei și viziuni care sigur pot fi diferite, ca în orice grupare de oameni, oricât de nobil ar fi scopul. Și cu atât mai mult e posibil să se fi emis și idei necreștine. Dar repet, nu despre asta e vorba în această emisiune.[/b]

    [b]4. Rugăm insistent să încetați cu speculațiile și falsele analogii dintre persoana d-lui Georgescu și masonerie! În această emisiune este vorba despre niște idei, informații, în primul rând. Folosiți-vă de ele cu discernământ![/b]

    Faptul că dl. Georgescu este membru al Clubului de la Roma nu înseamnă automat că este mason doar pentru că președinte este Mugur Isărescu (mason, într-adevăr vădit). Dacă vă veți uita pe pagina oficială, veți observa că și fostul președinte de stat Emil Constantinescu este trecut ca membru de onoare. Asta înseamnă că Emil Constantinescu este mason? Dacă Clubul de la Roma nu se revendică ca o organizație masonică, atunci care sunt dovezile incontestabile că Clubul de la Roma ar fi organizație masonică? Dar apartenența unora dintre ei la masonerie, în afară de cei care ei înșiși s-au declarat ca atare? Dacă da, atunci cu siguranță avem de-a face cu o gândire defectuasă, ca să nu spun mai mult. Pentru că tot în același tip de gândire PF Daniel este stigmatizat de ani buni ca fiind mason, doar pentru că Florin Frunză Verde, l-a susținut ca Patriarh, din calitatea sa de membru al Adunării Naţionale Bisericeşti a Bisericii Ortodoxe Române.
    În fine, nu doresc să divaghez mai mult. Conchid că de ceea ce mi-a fost teamă tocmai de asta n-am scăpat. De asta și adusesem aminte pe nepusă masă de masoni în discuția cu Simona, tocmai ca să previn o polemică arhi-cronicizată în blogosfera ortodoxă.
    Cristi, te rog nu te supăra de observații. Dacă ai dovezi incontestabile că dl. Georgescu este mason, atunci adu-le ca să ne lămurim și să luăm aminte, iar dacă te bazezi doar pe deducții, atunci încearcă te rog să te abții și totodată să te folosești de lucrurile pe care acest om le-a transmis.
    Totuși, dacă ai temeri și suspiciuni, eu zic că e firesc să te documentezi din multiple surse, nu doar dintr-o tabără. Îți propun să începi și cu o sursă mai ”neutră” despre Clubul de la Roma și fondatorul ei: [url]http://ro.wikipedia.org/wiki/Aurelio_Peccei[/url]

    Reply

    • cristirg
      septembrie 4, 2014 @ 9:29 am

      [quote name=”Dan”][b]

      Faptul că dl. Georgescu este membru al Clubului de la Roma nu înseamnă automat că este mason doar pentru că președinte este Mugur Isărescu (mason, într-adevăr vădit).
      Cristi, te rog nu te supăra de observații. Dacă ai dovezi incontestabile că dl. Georgescu este mason, atunci adu-le ca să ne lămurim și să luăm aminte, iar dacă te bazezi doar pe deducții, atunci încearcă te rog să te abții și totodată să te folosești de lucrurile pe care acest om le-a transmis.
      Totuși, dacă ai temeri și suspiciuni, eu zic că e firesc să te documentezi din multiple surse, nu doar dintr-o tabără. Îți propun să începi și cu o sursă mai ”neutră” despre Clubul de la Roma și fondatorul ei: [url]http://ro.wikipedia.org/wiki/Aurelio_Peccei[/url][/quote]

      -nu am dovezi clare ca e mason, si poate nici nu face parte concret dintr-o loja masonica,dar Mugur Isarescu e mason si presedinte al clubului ,si sigur mai sunt si altii,+ politica clubului e clar anticrestina…si multe altele
      [b]-deci clar un ortodox nu ar sta nici o secunda intr-o astfel de organizatie satelit a masoneriei, deci daca se considera ortodox Călin Georgescu nu are ce sa caute in Clubul de la Roma[/b]
      -eu zic sa mai citesti tu din alte surse despre masonerie si organizatiile ei satelit (clubul de la Roma,Rotary ,lion club…), ca eu tot am citit de vreo 8 ani:

      -Matrescu, Florin Holocaustul rosu,sunt prezentate in aceasta carte in vreo 300 de pagini toate actiunile diabolice ale masoneriei: [url]http://www.librariasophia.ro/carti-Holocaustul-rosu-Matrescu-Florin-so-4855.html[/url]

      -si Aurellio Peccei fondatorul Clubului de la Roma a fost mason de grad mare,era in comitetul celor 300 are legatura cu grupul Bilderberger ca de altfel si Mugur Isarescu,deci o gramada de masoni satanisti care sunt in anatema si sunt rupti de ortodoxie.

      Reply

  23. Boitos
    septembrie 4, 2014 @ 8:45 am

    Daca ar fi va vorbim despre ideile pe pare le emite acest om sau despre ceea ce crede el este ok.
    Adica spune lucruri adevarate, poate vrea sa ne atraga atentia asupra faptului ca suntem raspunzatori de viata noastra si de viata celorlalti ( tot ce e viu ).
    Toate bune si frumoase, cred ca aceste lucruri le stim toti.
    Daca Claudiu l-ar vota daca ar candida la presedintie este treaba lui Claudiu.
    Eu as vota si un extraterestru daca ar avea intentia sa faca ceva bun pt tara si mai ales daca as vedea ca face ceva bun pt tara.
    Dar cum nu exista extraterestrii momentan ne multumim cu ce avem.
    Si mai ales cu speranta aproape nula ca va fi asa cum trebuie, ca se vor respecta valorile morale si religioase si mai ales legile tarii.
    Deci putem vorbi pana de dor degetele ( sa nu spun gura ) ca fix degeaba.

    Reply

  24. Kore
    septembrie 4, 2014 @ 9:01 am

    Sunt de acord cu ce spune dl Georgescu, “combate bine”, spune lucrurilor pe nume si nu ii este frica! Suntem in fundul gropii si cu niste lopeti de pamant deasupra, e adevarat. Dumnealui este un om foarte inteligent ca de altfel si colegii dumnealui de Club. Am frunzartit atent SNDD elaborata de echipa dumnealui. Laudabil ce se spune, de dorit foarte a se pune in aplicare recomandarile din document. Nelamurirea mea rezida insa si din faptul ca dlui este membru important al unei organizatii ONG care are ca termeni predilecti “limit growth” cu tot ceea ce presupune asta si ii are ca membrii de onoare pe I. Iliescu si E. Constantinescu oameni sub a caror obladuire prezidentiala a fost violata tara asta – iertare pt termen – si pe care indirect dl Georgescu ii implica in rezultatul jalnic la care s-a ajuns acum. Sa nu stie unii de activitatea altora in tara si in organizatie? Mi-e foarte greu sa cred.

    Cineva stie foarte bine ca strategiile traditionale de accedere la putere nu mai tin, pe unii nu ii mai prostesti, pe ceilalti ii lasa rece. Trebuie imperios sa se aiba alta abordare! Personal, mi-e teama de cel care vrea puterea, se foloseste de Hristos care si mie mi-e drag, de numele Lui, de Apostoli, de oamenii Lui, de cel care [b]are rabdare si asteapta[/b] secunda inainte de moarte sa intervina in agonia unei natiuni – la drept vorbind s-a imputit treaba in orice tara de pe Terra – si care [b]nu stiu ce vrea la schimb[/b].

    Sunt de asemenea constienta ca nu poti suspecta pe oricine vrea sa faca ceva bun in tara asta. De asta, cu toate retinerile mele sau ale altora, ce va trebui sa vina va veni. Singurul lucru pe care-l pot controla este sa nu ma desprind de Viata cu tot ce aduce Ea. Mai incolo, om muri si (ne-)om vedea.
    [b]Sa dea Domnul sa fie bine si omul asta sa-l aiba pe Hristos ca si cap![/b]

    Reply

  25. Dan Tudorache
    septembrie 4, 2014 @ 10:05 am

    Cristi, dacă nu ai dovezi clare că acest om este mason, atunci lasă-i vorbele și faptele să fie ascultate fără preconcepții.
    În rest, mă abțin de la opinii ca să nu dau curs unei polemici interminabile și fără folos sufletesc.

    Reply

  26. florin m
    septembrie 4, 2014 @ 11:39 am

    Dragilor
    Nu stiu cum o fi dl. C Georgescu, sper doar ca se permite cititorilor sa aibe rezerve fata de sinceritatea acestui discurs si a altora, in general. Apropos de „marturisirea” lui Hristos de la celalalt articol – noi stim ca marturisirea nu se face neaparat cu gura, ci in special prin fapta, prin viata fiecaruia.
    Avem rezerve pt ca suntem satui de fel si fel de discursuri, care mai de care mai trezitoare si mai „sincere”, capabile sa rezoneze cu sensibilitatile noastre (fiind adaptate si pentru ortodocsi, pt ca si noi reprezentam o masa de votanti, mare parte dintre noi dezamagiti de cei de pana acum si nehotarati la urmatorul vot, deci o „piata” buna), iar dupa ce respectivii ajung unde isi doresc, sa constatam ca actiunile dumnealor sunt… pe dos.
    Doamne, ajuta!

    Reply

  27. Dan Tudorache
    septembrie 4, 2014 @ 12:26 pm

    Sigur că se permite, Florin, fii fără grijă. Este și firesc până la urmă să ai rezerve față de un om pe care nu-l cunoști decât dintr-o emisiune de o oră. Este reflexul firii față de un eventual rău mascat.
    Dar totuși rezervele nu ne dau justificarea de a descalifica buna-credință a omului câtă vreme nu avem alte dovezi decât o frumoasă viziune de viață.
    Asta principial vorbind, pentru că din calitatea de creștini suntem datori față de orice om să iubim fără să fim bănuitori.

    Iar în cazul de față… nu încercăm să zugrăvim imaginea unui posibil om politic ”salvator al nației” (deși în istorie au fost astfel de cazuri), ci a unui om sănătos la minte, charismatic dar nu exaltat, cu un discurs coerent pe care îl considerăm de folos și cred că toți cei care am urmărit acest material putem fi de acord cu asta.
    În rest, timpul și faptele ne vor lămuri mai bine despre persoana domnului Călin Georgescu.

    Reply

  28. florin m
    septembrie 4, 2014 @ 12:53 pm

    Din interviul de fata, dar si din celalalt in format text (postat la voi), cam asa pare, precum zici. Totusi, nu poti spune doar din 2-3 interviuri ca-l primesti cu bratele deschise, fara sa fii prudent. Trebuie mult mai mult.
    CONCRET, ce a facut dl Georgescu pentru Romania?

    Reply

  29. Hohmah
    septembrie 27, 2014 @ 9:24 pm

    Pentru cei extrem de grabiti in ortodoxie.

    – Verificati unde vreti si cum vreti. Veti descoperi acelasi lucru : CG nu este mason.
    Apoi…
    – Ca un simplu exemplu : sunt extrem de multi crestini ortodocsi care lucreaza in … Banci. Se spovedesc si impartasesc regulat. Ar trebui sa peraseasca imediat locul de munca ?
    – Istoric, Marea Unire din 1918 a fost facuta si de mari intelectuali Greco-catolici. Sa intelegem ca nu este placuta lui Dumnezeu ?
    Exemplele pot continua la nesfarsit.

    Pentru cei interesati , dl. Iulian Capsali il uraste „crestineste” pe CG. La fel si dl. Victor Roncea. Acesta din urma s-a dezis public de tatal lui pentru ca a fost … securist. Cui folosesc aceste „demascari” in forma continuata a lui CG, mai ales ca au o vechime de 5-6 ani ?

    Inchei cu un citat despre lucrarea lui Dumnezeu:

    „Deosebirea dintre mântuire şi slujbă este cheia care rezolvă una din contradicţiile aparente din Noul Testament.

    Domnul nostru spune în Matei 12:30: „Cine nu este cu Mine este împotriva Mea, şi cine nu strânge cu Mine, risipeşte”. Dar în Marcu 9:40 El spune: „Cine nu este împotriva noastră, este pentru noi”. La prima vedere aceste versete par să se contrazică. Dificultatea dispare însă dacă cunoaştem că primul verset se referă la mântuire şi al doilea la slujbă. În primul exemplu Domnul Iisus a vorbit fariseilor care L-au respins ca Fiu al lui Dumnezeu şi L-au acuzat că face minuni cu puterea Satanei. Dacă e vorba de Persoana lui Cristos, atunci oricine care nu este pentru El este împotriva Lui.

    Al doilea caz privea pe un om care lucra în Numele lui Iisus dar nu-i urma pe ucenici. Când l-au oprit, Domnul Iisus a spus: „Nu-l opriţi…Cine nu este împotriva noastră, este pentru noi”. Dacă este vorba de slujba pentru Cristos, atunci oricine care nu este împotriva noastră este pentru noi.

    Aceste exemple ar trebui să ne facă clar de cât ajutor este deosebirea pasajelor care privesc mântuirea de altele care privesc viaţa creştină şi slujba.

    Ar trebui deci ca la studiul biblic cineva să se întrebe: Este vorba în capitolul respectiv despre:

    lucrarea lui Dumnezeu pentru noi – mântuire
    lucrarea lui Dumnezeu în noi – sfinţire
    lucrarea lui Dumnezeu prin noi – slujire „

    Reply

  30. Hohmah
    septembrie 27, 2014 @ 9:28 pm

    CG s-a pronuntat totdeauna ptr reglementarea situatiei demografice in Romania. Iata doar un pasaj din multe altele: „Un ultim aspect esenţial este politica demografică, neglijată total de toate forţele politice din ţară: România se află într-un declin demografic prelungit, cu deteriorarea structurii pe vârste a populaţiei, scăderea natalităţii şi accentuarea procesului de îmbătrânire. Recensământul din 2011 este foarte discutabil ca date şi organizare, dar chiar și așa cifrele sunt grăitoare. Pierderea demografică a însumat, între 1990 şi 2014, peste 3 milioane de oameni.”

    http://www.ntvonline.ro/emisiuni/contraziceri/galerie-video/18
    http://www.ntvonline.ro/emisiuni/contraziceri/galerie-video/19

    Reply

  31. Hohmah
    septembrie 27, 2014 @ 9:34 pm

    CG la Baia Mare
    https://www.youtube.com/watch?v=Dvzz5yCOVzk

    La Bistrita
    http://www.bistritanews.ro/index.php?mod=article&cat=27&article=13257

    Evident ca … nu este bun de nimic, adica un nemernic. Ca si noi.

    Reply

  32. Hohmah
    septembrie 27, 2014 @ 9:36 pm

    „Ati detectat, in scrierile dv., „razboiul nevazut” din lume si din Romania. Cum arata acest razboi?

    Criza actuala ofera unei umanitati ingenuncheate de atatea rele prilejul de a medita asupra propriei supravietuiri, pe unica sa planeta. Dupa ce a „imblanzit” natura, omul este supus acum manipularilor de tot felul, spre profitul celor care stau la carma si, mai ales, in spatele marilor corporatii. Nu se poate fura fara a controla mintea victimei. Discutam azi de un razboi dus la nivelul mintii. Este purtat de marile corporatii si de politica neoliberala care au creat si mentin in continuare criza. Lacomia marii finante a produs actuala instabilitate economica si sociala. Marile corporatii nu au nevoie de minti libere, ci de robotei care, motivati doar de cucerirea unei pozitii in ierarhie si de avantajele unei vieti luxoase, se inclina obedient la preceptele „politicilor corecte”. Personal, sfidez corectitudinea politica de toate culorile. Spre exemplu, Nestlé controleaza peste 70% din apa imbuteliata din lume, printre care Périer, San Pelegrino, Vittel. Este o actiune neoliberala si postcoloniala care atenteaza la un drept fundamental al omului – accesul primar la apa. Poate fi un drept uman transformat in marfa, cu eticheta si pret?! Se pare ca da… In Romania, ca si in alte tari eliberate de comunism, cetateanul este stapanit prin frica. Ne este frica pentru ca nu mai avem credinta adevarata. Cand ne rugam si cerem ca Dumnezeu sa ne „dea” miracole, confundam credinta cu magia. Fara munca asidua si jertfa, nu-ti poti lua zborul catre orizontul demnitatii. Pasarea nascuta in colivie crede ca a zbura este o boala! De acest fapt s-a profitat dupa ’89 si asa s-a perpetuat mentalitatea ca, atat timp cat ai ce consuma, e bine. Burta plina sta mai presus de libertate! Spun inca o data: acum, in Romania, se traieste sub imperiul fricii. Cand nu ramai ferm in credinta crestineasca, se naste un gol prin care patrunde groaza de moarte. Si atunci omul devine „resursa umana” – un individ manipulat, fabricat prin inrobirea mintii. Alimentele procesate industrial contin substante care actioneaza subtil asupra sistemului nervos, imitand efectul drogurilor. Omul care mananca produse concentrate artificial devine dependent: in cautarea placerii, mananca tot timpul, fara sa se hraneasca. Mintea, sufletul si inima ii devin captive. Sistemul educationalde stat contribuie si el din plin la incatusarea mintii si a spiritului. Dupa ce sunt scoliti conform prejudecatilor cultivate de adulti, denumite eufemistic „programe nationale”, elevii devin de-a dreptul incapabili sa gandeasca sau sa actioneze in alt mod decat cel pe care l-au impus formatorii lor… Eu, in acesti 25 de ani, am vazut in Romania doar promovarea maligna a incompetentei. O perioada in care sufletul romanesc a fost trecut prin sabie. De aceea, cred ca se impune urgent reprofesionalizarea Romaniei si restabilirea valorilor morale ireprosabile, de care, in istoria sa, poporul nostru a facut dovada prin fapte.

    Ati identificat „reteta” si „cheia” succesului Romaniei: micul producator, taranul. Pe ce va bazati in acest scenariu?

    A te baza pe micul producator, pe taranul care a dat identitatea romanilor, inseamna sa contracarezi asediul corporatiilor, care iti dicteaza ce sa mananci, ce sa bei, cu ce sa te imbraci, ba chiar si cum sa gandesti. Taranul isi organizeaza singur propria productie. Te salvezi tu, ca tara, si ii mai ajuti si pe altii care vor sa o faca si nu mai au cum. Micul producator contribuie la insanatosirea Romaniei. Gratie lui vom rezolva, in cea mai mare parte, problema somajului. Toata lumea va avea ceva de facut. Daca stii sa faci ceva cu mana ta, nu depinzi de nimeni, esti autonom. Acum, romanii bat drumurile Occidentului, slugarind prin straini, in loc sa munceasca si sa prospere in tara lor. Tot ce ar trebui sa facem, ca guvern national, ar fi sa promovam micul intreprinzator, breslele si meseriile larg raspandite, ajutate de o industrie performanta si nepoluanta. Actiuni precise, nu batut apa in piua pe marginea unor generalitati. Micul producator ne ofera, prin urmare, definitia succesului.

    Reply

  33. Hohmah
    septembrie 27, 2014 @ 9:43 pm

    @Dan
    Nu te cunosc dar iti multumesc. Spre deosebire de super-ortodoxul Roncea Victor (certat „la cutite” si cu fratele sau George) si nealesul europarlamentar Capsali Iulian Pericle dar si de baietii de la „razboiintrucuvant” (si multi alti „aparatori” ai ortodoxiei) esti un tip echilibrat si … firesc. Voi fi precaut cu tine ca si cu CG. 🙂

    Doamne ajuta !

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *