Skip to content

19 Comentarii

  1. sdaniel
    noiembrie 18, 2013 @ 2:31 pm

    Am ascultat cat am putut din aceasta inregistrare (cand o sa am timp o sa o ascult pe toata). Profesorul Virgiliu Gheorghe explica (ca nimeni altul) extrem de clar si cu argumente cum s-a transformat societatea din ziua de azi si cat de mult ne influenteaza mijloacele mediatice de mici copii. Parcurge toate etapele si arata fiecare ce rol are. Merita ascultat dar parerea mea e ca merge prea departe cand nu trebuie si nu merge pana la capat exact acolo cand trebuie. Adica, exagereaza cu „razboiul contra femeii”, „se doreste transformarea femeii in prostituata”, „se doreste desfiintarea stimei de sine a oamenilor”, „concubinajul e o dragoste infirma, corupta”, „30-40% dintre voi veti avea viata distrusa de concubinaj” etc. Exprima des aluzii la conspiratii impotriva familiei traditionale dar nu da niciodata un nume, o firma, o organizatie care gandeste aceste conspiratii si le pune in aplicare.
    In rest, un material foarte placut si util, nu imi pare rau ca mi-am folosit timpul liber pentru a-l asculta pe profesorul Virgiliu Gheorghe.

    Reply

  2. Carol
    noiembrie 18, 2013 @ 7:00 pm

    @sdaniel
    a incercat pe cat se poate sa nu dea nume, ar fi fost multe astfel de companii de nume, de lideri politici, de presa, de orice vrei si nu ar fi ajuns o saptamana sa expluna totul in detaliu, asa cum ar fi trebuit.
    In privinta celor 30-40% e probabil mic procentul, posibil ca peste 50. E de ajuns ca din 200 sa se sinucida 2 din cauza unui concubinaj nereusit, si tot e un esec concubinajul.
    Femeia devine o marfa, si in cele mai dezvoltate societati occidentale, femeile recurg la prostitutie pentru a obtine si pastra un loc de munca, a urca in ierarhie, timp aproape zero care ramane pt familie, fuste scurte, decolteuri obligatorii, sunt o gramada lucruri care arata prostituarea femeii, dorinta de a deveni prostituata. Vezi doar reclamele senzuale, femei prezentate ca niste zeite ale erotismului, care seduc barbatii sa isi atinga scopul, e doar unul din semnele care arata ca se merge intr-acolo.

    Trebuie sa fii orb sa nu vezi conspiratii impotriva familiei traditionale. Inca din licee vin cu orezervative si invata de educatie sexuala, televiziunile promoveaza sex, violenta, nu mai pui bani alocati pt programe de educatie sexuala, prezervative si anticonceptionale gratis in licee, in scoli chiar, in clasa 8 venisera sa ne dea gratis prezervative, sa ne invete sa ne protejam si alte chestii de genul asta. Si nu eram eu atat de constient atunci, luam totul in ras, in prostia copilariei, tarziu mi-am dat seama. Ce sa mai zic de marsuri gay, lesbiene, transexuali si altfe manifestari contra familiei , sa nu mai zic de banii care sunt taiati mamelor care nasc, le-a luat Boc o gramada de bani cand era ministru,le-a taiat subventii si le-a zis Base ca sa staerga copiii cu carpe, de parca numai pampersi aveau nevoie. Reclamele cu emanciparae femeii, fonduri europene care se dau aici si invata femeile sa se revolte contra familiei, cu fel si fel de pretexte. Sunt multe de exprimat, tema trebuie dezbatuta, e mult de vorbit, mertia un ciclu de articole, chiar o carte. Dar de la unul ca tine, un baiat destept, informat am pretentii, cum sa pui intrebari de genul asta?

    Reply

  3. sharbinsk
    noiembrie 18, 2013 @ 10:21 pm

    [quote] Adica, exagereaza cu „razboiul contra femeii”, „se doreste transformarea femeii in prostituata”, „se doreste desfiintarea stimei de sine a oamenilor”, „…..
    [/quote]

    Războiul contra femeii e ilustrat inclusiv de starlete gen madonna și alte cântărețe care modelează creierele feminine după mitologia neo-marxistă.

    De ex madonna, ba joacă rolul lesbiencei dominante răzvrătite, ba joacă rolul femeii fatale/adulterine, ba calcă în picioare simbolurile religioase alăturându-le unor scene în care se promovează „amorul liber” și implicit răzvrătirea față de „vechile bariere”.

    Fanele care au imitat-o îndeaproape, au avut conflicte de personalitate în a se adapta cu noile narațiuni în care joacă favorita, mai ales dacă au urmat-o, prin periplul ideologic pe care l-a servit de-a lungul anilor.

    Există chiar literatură în care femeia e încurajată să se îmbrace cât mai erotico-sugestiv pt a fi „o femeie de succes” în carieră.
    [quote]
    Adica, exagereaza cand spune ca „se doreste desfiintarea stimei de sine a oamenilor”[/quote]

    Se dorește desființarea stimei de sine a oamenilor pt mai multe motive

    1- pt ca sugestivitatea oamenilor să crească față de produsele de marketing.

    Spre exemplu se prezintă mini-mitologii prin reclame, în care o simplă cafea devine motiv de flirt sexual, se prezintă subconștient prin sugestia unor showroomuri înțesate cu femei dezgolite, că bărbatul care ia mașina ia și femeia.

    Ți se prezintă diferite spume de ras, frizuri, parfumuri care-ți potențează chipurile fie virilitatea,fie succesul în societate, afaceri etc.

    Și implicit se creează anxietăți, invidie și complexe celor care nu obțin acele mărci, atitudini și titulaturi, inoculânduli-se în subconștient ca fiind țeluri ce trebuiesc îndeplinite pt a fi o personalitate complexă.

    [b]Când de fapt spiritul n-are nevoie de beția cărnii sau de strălucirea argintului pt a fi esență vie.
    [/b]
    Apoi, se dorește diminuarea stimei, tocmai pt ca omul să accepte mai ușor că e incapabil să se auto-guverneze și deci să-l accepte pe Anti-hrist și soluțiile sale salvatoare, exact [i]pe tipologia nazistă a fuhrerului[/i] și a organului său de securitate, care le știe pe toate, veghează pt tine, și completează la nivel planetar hibele în care guvernele ticăloșite(tot de ei) au dat greș, ba chiar îți propune și [b]o soluție finală[/b] și-ți trasează[b] dușmanii[/b] „[b] care se opun progresului[/b]”.

    În cadrul actualizat, Biserica,Scripturile(prin bagatelizare și ridicolul sectar) , valorile identitar-tradiționaliste , călugării care opresc accesul femeilor pe Athos, duhovnicii cu trecut legionar, Sfinții Închisorilor, cinstitorii Canoanelor și a Sfintelor Moaște, „golanii” din Piața Universității și protestatarii anti-exploatatori, care pt ei reprezintă barierele pt că aduc aminte oamenilor de demnitatea lor primordială, adică in adversum față de obiectivul urmărit .

    Chiar nu e necesar să dea nume, pt că mecanismul e deja creeat, iar personajele care se succed pot fi oricând înlocuite, deci, sistemul e sursa ce trebuie dată pe față și combătută, personajele constituind efectele unei vieți departe de Dumnezeu.

    Reply

  4. Boitos
    noiembrie 19, 2013 @ 6:46 am

    Da. Virgiliu Gheorghe este o persoana care explica si se face foarte bine inteles.
    Copii care invata de pe ici pe colo anumite lucruri se aleg cu nimic.
    Pur si simplu educatia sexuala se invata din casa, copii trebuie educati de parinti, nu mi-i se pare normal ca cineva sa invete sau sa afle anumite lucruri de la persoane straina.
    Problema ca parintii sunt de vina pt educatia pe care o dau copiilor, ei nu sunt parinti asa cum trebuie.Daca nu parinte nu ii spune de mic copilului sau ca nu conteaza asa de mult exteriorul cat sufletul si bunatatea, atunci sa nu se mire ca copilul nu il mai asculta si cheltuie banii pe parfum, spume de ras, farduri.

    Carol, cand eu eram mica ,mama mea avea dreptul de la stat sa stea pe concediu de maternitate 3 luni, si merge la lucru aproape pana la nastere.
    Acuma ,,bietelor” mame li-i se da bani si concediu pana la 2 ani.
    Si tot nu se ocupa asa cum trebuie de copii, si tot sunt nemultumite ca nu le ajung banii.Plus ca au alocatie pt copii.
    Deci sa fim seriosi, dar pe vremea mea nu existau pampersi, si noi am crescut mai curati si mai sanatosi decat in zilele noastre.Iar in casa nu mirosea deloc a copii mici si era tot timpul curatenie.
    Pe vremea mea nu aveau mamicile mancare pt bebelusi gata pregatita ci se facea in casa, acuma sunt rafturile pline de fel de fel de mancare si ne plangem ca nu ne ajung banii.
    Si nu il mai lua peste picior pe sdaniel, este un om echilibrat in discutie.

    Reply

  5. Dan Tudorache
    noiembrie 19, 2013 @ 10:15 am

    Daniel, chiar sunt surprins că ai făcut observația ”Exprima des aluzii la conspiratii impotriva familiei traditionale dar nu da niciodata un nume, o firma, o organizatie care gandeste aceste conspiratii si le pune in aplicare.”
    De ce asta? Pentru că sunt persoane și organizații arhicunoscute, despre care am vorbit și noi pe site adeseori. Să dau doar câteva exempe:
    1. LGBTI (cu toate filialele din lume (la noi în țară Accept), organizație sprijinită puternic de guvernul american prin ambasadele din fiecare țară)
    2. Fundația Marie Stopes Internațional (”Organizaţie ce oferă informaţii şi servicii in domeniul sănătăţii sexuale şi reproductive”… adică avortul înseamnă ”sănătate sexuală și reproductivă”. Nu mai vorbesc de contracepție)
    3. ASUR (la noi în țară)
    4. Asociația Front (de feministe)
    …Asta doar la prima strigare.
    Deci iată, organizații, cu agendă de lucru, și susținute politic, mai ales din afară.
    Cred că ai putea să dai și tu câteva nume dacă răscolești în memorie. 🙂

    Reply

  6. Dan Tudorache
    noiembrie 19, 2013 @ 10:19 am

    Simona, mirosul de copii mici este poate unul dintre cele mai plăcute și liniștitoare mirosuri din lume (mă refer la copii de la 0 luni până la un an și ceva, pentru că după aceea mirosul se diminuează semnificativ). E un fel de miros de lapte, un fel de dulce… nu pot explica… doar părinții știu asta.

    Reply

  7. Boitos
    noiembrie 19, 2013 @ 12:15 pm

    Dan, eu m-ar referit la curatenia casei unde exista copii mici.
    Si sa fim seriosi dar exista destule case unde numai a lapte nu miroase, si ma refer la acele cazuri.

    Reply

  8. Luciana Purice
    noiembrie 19, 2013 @ 12:56 pm

    Pt Simona – Nu mi se pare ca-l ia cineva peste picior pe sdaniel, in schimb imi pare ca tu le iei peste picior pe mame. Nu stiu daca ai copii si ce varsta ai, eu iti scriu de experienta (am 2 copii mici).
    „Bietele” mame platite si cu concediu de 2 ani nu cred ca ar fi de acord cu tine. Dupa acel concediu de 2 ani nu esti primita prea frumos la serviciu, uneori ti se spune neoficial ca, daca stai 2 ani, ai putea foarte bine sa-ti cauti de lucru. Sunt cazuri si cazuri.
    Am parintii si socri care ne ajuta si ne consideram foarte norocosi. Multi nu sunt asa. Am discutat mult cu bunicii diferenta intre „atunci” si „acum” si chiar ei au recunoscut (dupa primul an) ca nu se compara timpurile. Da, mama a plecat dupa 3-4 luni la munca. Dar se intorcea la 1 acasa. Iar dupa 1 an (sau 2, nu mai stiu exact) se intorcea cel tarziu la 4. La ce ora se intorc acum parintii acasa? Ora medie e 7 si multi lucreaza si sambata. Iar programul de somn al copiilor incepe cu 9.
    Legat de mancare. Nu cunosc mamici care sa prefere sa-si creasca copiii cu mancare la borcan din farmacii sau magazine. O mai folosim ocazional in plecari, dar copiilor li se da mancare gatita (sunt mai ieftine borcanele, si nici nu-ti ocupa ore intregi).
    Revenind la bani. Nu vreau sa discut de alocatie pt copii peste 2 ani (care, apropo, este de 42 lei/luna). Cea pana la 2 ani este de 200 lei pe luna. Noi folosim acum Pampers 4 – un Jumbo Pack costa cca 100 ron si folosim aproape 2 pe luna. Da, poti creste un bebe cu 200 lei/luna, dar numai Dumnezeu stie cum.
    Iar curatenia si mirosul din casa nu tine de copii, daca nu aveai curat in casa inainte, nu ai nici dupa. Dezordinea – da, tine de copii :). Iar mirosul de copil …. are dreptate Dan, n-am ce sa mai spun in plus.
    Am scris asa mult nu numai pt tine, dar si pt altii (poate). Obisnuiam sa critic foarte mult parintii cu copii inainte sa apara ai mei. Acum as vrea sa incerc sa arat ca …. nu e chiar asa.
    Ar fi multe de spus legat de „meseria” de mama full time. Extenuarea fizica si psihica, stresul chiar si cu o amarata de raceala, dar si minunatele bucurii. Daca nu ai copii iti doresc sa ajungi sa fii mama, o mama buna, asa cum iti doresti. Este cel mai minunat dar al lui Dumnezeu pentru femei.
    Legat de educatie …. e asa usor de vorbit. Teoriile sunt minunate. Am citit atat de multe chiar inainte sa nasc primul copil. Mi-am facut planuri, am stabilit cum facem, ideile pe care sa la adoptam …. dupa care am ajuns la practica. Mai ales partea in care copilul ajunge in societate. Parintii stiu ce spun. Ma opresc aici, ca am scris poate prea mult.
    O zi frumoasa va doresc.

    Reply

  9. Boitos
    noiembrie 19, 2013 @ 1:42 pm

    Luciana, departe de mine sa le iau peste picior pe mame.
    Eu vad altfel de lume decat vezi tu.Eu de exemplu vad persoane cunoscute carora nu le ajung banii de aproape nimic, deci au copii mici, castiga bine si le ajuta si sefii lor , si tot datori sunt.
    Vad persoane necajite, vai de capul lor, care traiesc din mila altora, dar cand au ceva bani se reped la magazin si daca copilul le cere ceva de mancare din raft, sigur ca il iau, ( indiferent cat costa ) ca doar deh …are cine sa le de-a bani .

    ,,Dar se intorcea la 1 acasa.” – mama mea niciodata nu se intorcea la ora 1 acasa, ci la ora 3.30-4.00.
    Nu de alta, dar lucra cat era programul.
    De obicei unde se lucreaza pana la 7-8 seara, se si castiga bani.
    Stiu bine ce spun pt ca am lucrat si in asemenea firma, dar banii nu compenseaza timpul liber si familia.

    ,,Este cel mai minunat dar al lui Dumnezeu pentru femei.” – pt mine nu este asa.
    La mine fiecare zi cu familia mea, asa cum e, este un dar de la Dumnezeu.
    Iar ca sa astept sa am copii si sa nu ma bucur de famila mea actuala, ar insemna sa imi dau pumni in cap este cativa ani, si sa imi para rau toata viata.

    Reply

  10. sharbinsk
    noiembrie 19, 2013 @ 3:52 pm

    Părinții și-au pierdut autoritatea asupra copiilor întrucât, societatea secularistă se luptă să-i introducă în sistemul de învățământ cât mai repede, pt a le inocula concepția despre lume și viață, trasată de liberali și neo-marxiști.

    Iar, copii sunt mai receptivi față de ONG-urile în care activează oameni tineri, ce știu să intre pe sub pielea lor, experți în psihologia copilului și pedagogie, care pot mima excelent o empatie și interes față de soarta lor.

    Ba, chiar pot specula unele conflicte ideologice de generație, pt a bagateliza valorile ce se doresc a fi strâmbate.

    Iar, în locul valorilor strâmbate își pot face loc altele care cultivă și stimulează mofturile și patimile în copiii pentru a-i face[b] buni consumatori[/b].

    Și dacă nu-i convinge ONG-ul, sigur forța anturajului manipulat cu narațiuni, îi va eroda și modela, dacă nu pricep ce trebuie.

    Dincolo de educația sexuală privată, trebuiesc a-i fi spuse și exemplificate copilului – interesele și modul în care acționează manipulatorii pt a profita de naivitatea lor, și faptul că [i]e alegerea lui dacă devine vânător sau vânat.
    [/i]

    Pt a-și proteja copii, părinții, trebuie să devină la rându-le, cunoscători ai manipulării și comunicării și ai psihologiei mass-media.

    Plus să fie un exemplu de moralitate care să nu-i încurajeze să caute numai plăcerea și traiul bun prin imagine.

    Deși pare că adolescenții sau copii nu pot pricepe, în realitate li se activează un mecanism defensiv care-i va atenționa și-i va face să recunoască murdăria atunci când se va petrece în mijlocul lor și-i va viza direct .

    Ei vor devenii luminătorii generației lor…

    Reply

  11. Carol
    noiembrie 19, 2013 @ 4:10 pm

    @Simona

    in America, mamele pot lua condediu maternal până la 7 ani, asta mi se pare dreptul unei femei !

    Alea cateva mil și 2 ani de stat acasă oricum sunt puțin, puțin erau 3 luni, puțin sunt și 3 ani, statul trebuie să asigure femeilro condiții cât mai prielnice să dea naștere pruncilor, suntem in scădere gravă a natalității.

    Dacă nu mia sunt bani și trebuie să revenim la metode tradiționale ca acum 3 ani, sunt de acord. Să circule parlamentarii cu Dacia 1100 sau cu dacii papuc de 30 de ani, cu șareta, să nu mai dea nici un leu la autostrăzi, unde s-au furat sume colosale, nici carduri medicale care costa enorm să le introducă, să nu mai mănânce prim-miniștrii vaci de 100 000 de euro bucata și să dea mii de euro pt alifii, să stea in vile Dantes cum stă președintele, și care dorește să rămână a lui și după ce pleacă din funcție, deși merită doar un culcuș la Jilava, și multe alte exemple pe care le pot da.

    Sunt de acord că sunt vremrui grele, iar dacă conducătorii vor să ne convingă de asta și că trebuie să strângem cureaua, să o facă ei primii.

    Țarul Nicolae al doilea, în vremuri grele mânca ce mâncau oamenii simpli, mâncăruri de legume, supe, cărpea sacoul și voia să sumtă durerea alături de popor ! Dar când văd lux și lăfăială nesimțit de sfidătoare pe care o afișează la vedere, și apoi ne spun că-s vremuri grele și că nu mai pot da subvenții, eu nu o cred

    Reply

  12. sdaniel
    noiembrie 19, 2013 @ 4:13 pm

    Buna Seara din nou. O sa incerc sa raspund pe cat posibil la unele raspunsuri care ma vizau (ca idei sau puncte de vedere).
    @Carol
    Referitor la depresia din cauza concubinajului, ea nu este reala. Zici ca e suficienta o rata de sinucidere de 1% si concubinajul (ca mod de viata) e un esec. Pai sinuciderile sunt mai multe in casnicie decat in concubinaj, nu mai vorbesc ca cele mai multe motive sunt de ordin financiar. In Romania rata sinuciderilor e de 13 persoane la o suta de mii de locuitori. Iar daca Costel se sinucide pentru ca l-a parasit Tantica de la blocul vecin, ma scuzi, dar problema e in alta parte nu la concubinaj.
    Zici ca „Femeia devine o marfa”, as rectifica si as spune ca doar unele femei devin o marfa, si o fac pentru ca asa vor ele, asta au inteles ele din educatia pe care au primit-o. Crede-ma ca femeia nu promoveaza in functii sau companii pentru ca s-au prostituat intr-un fel sau altul. Uita-te la femei de top si o sa vezi ca nu au imbracaminte sexi sau profil de prostituate. Gandeste-te la Angela Merkel si Dilma Russef (presedinta Braziliei), nu cred ca au fizicul necesar pentru asa ceva :)). Uite o lista cu tari care sunt conduse de doamne (toate peste 50 de ani), toate sunt presedinti de tara sau de guvern: Germania, Argentina, Brazilia, Mexic, Lituania, Australia, Bangladesh, Slovacia, Thailanda, Danemarca, Coreea de Sud etc.. Mai sunt multe….Nu mai vorbesc de companii private conduse de femei. Impotriva familiei traditionale nu sunt conspiratii masonice, iudaice, etc. Sunt firme care fac reclame la produse si care castiga multi bani din industria sexuala si sunt avantajati financiar de acest libertinaj.
    Iar referitor la emanciparea femeii nu vad care este problema. Eu sunt pentru aceasta emancipare a femeii, e timpul sa aiba statut egal cu al barbatului, e timpul sa aiba aceleasi drepturi. E timpul ca femeia să aleagă partenerul pe care şi-l doreste, meseria care ii place, să facă copii atunci când vrea şi nu când se nimereste, să-şi spună parerile, să -si exprime votul, să fie ea însăşi in fiecare clipa.
    @Sharbinsk
    Si tu consideri ca e un razboi contra femeii si imi dai exemplu pe Madonna.
    In rest sunt de acord cu tine in ceea priveste punctul tau de vedere privind stima de sine.
    @Simona
    Vad ca tu ai retinut esentialul din comunicarea profesorului Virgiliu Gheorghe si anume „Pur si simplu educatia sexuala se invata din casa, copii trebuie educati de parinti”. Asa este, pe locul 1,2,3 in ceea ce priveste educatia copiilor sunt parintii. Chiar daca ai un job greu, tot ai 2 zile (sambata si duminica) pe saptamana si macar o ora seara sa faci acest lucru. Nu mai vorbesc de cat de mult cantaresc vorbele unui tata sau ale unei mame fata de alte mijloace cum ar fi mass-media.
    @Dan
    Intr-adevar, foarte bune aceste exemple de organizatii ce ataca familia traditionala. As mentiona doar faptul ca nu beneficiaza de sprijin politic in nicio tara. Peste tot in lume, statul si biserica incurajeaza (atat cat poate) familia traditionala. Ce poate face ASUR in Romania cu un singur deputat din totalul celor 5 sute? Nimic, in afara de a ridica zilnic aceleasi probleme/solicitari pe care nu le voteaza nimeni oricum.
    @Luciana
    Nu cred ca Simona se ia de mame, ci de unele. Asa cum tu prezinti exemple legate de lipsuri financiare asa iti pot prezenta exemple legate de lipsa de bun simt sau de implicare a unor mame/tati/bunici.
    Uite un exemplu. Merg cu copilul in fiecare week-end la locuri de joaca din oras. Mi-e o rusine si o scarba la ce vad la 90% din aceste locuri de joaca, si ma refer la parinti/bunici. Mananca seminte non-stop, arunca hartii pe unde apuca,fumeaza continuu langa copii si barfesc mereu. Aceste locuri de joaca arata asemanator cu ghena de gunoi. Iar copiii se joaca acolo singuri, si din cand in cand cate un parinte mai urla la copil sa nu faca ceva anume. Aia este singura educatie pe care i-o dau: „nu fa aia”. Si acestia sunt in majoritate parinti full-time. Prefer un copil crescut la cresa si gradinita cu program prelungit decat un copil crescut de bunici sau la locurile de joaca din Craiova.

    Reply

  13. sharbinsk
    noiembrie 19, 2013 @ 5:48 pm

    [quote]@Dan
    Intr-adevar, foarte bune aceste exemple de organizatii ce ataca familia traditionala. As mentiona doar faptul ca nu beneficiaza de sprijin politic in nicio tara.
    [/quote]

    Dau doar 2 exemple: 1. Monica Macovei care este
    [b] membra fondatoare si de onoare (!) a ACCEPT, conform Hotararii Judecatoresti nr. 6727/25.10.1996 a Judecatoriei Sectorului 2. – [/b]

    sursa – http://roncea.ro/2013/01/31/ghimpele-ne-reaminteste-monica-macovei-este-membra-fondatoare-si-de-onoare-a-asociatiei-homosexualilor-accept-si-virusul-ambasadei-sua-la-bucuresti-prin-care-muzeul-tiganilor-romi-mtr-a-incheiat-p/

    2.Ambasada SUA care a declanșat un scandal la Muzeul Țăranului Român când a încercat să organizeze o seară de film cu lesbiene în sala Horia Bernea [b]în disprețul valorilor țăranului român și al memoriei lui Horia Bernea[/b], care avea altă părere despre aceste relații.

    http://www.razbointrucuvant.ro/recomandari/2013/02/22/ambasada-sua-film-gay-muzeul-taranului-sorin-dumitrescu/

    ASUR nu are sprijin politic ?

    Cu toate astea [b]are o influență și vizibilitate[/b], destul de mare în Occident, pt că statisticile prezentate de ei au ajuns la BBC, Deutsche Welle sau chiar la un post important de știri din România afiliat, CNN.

    http://basilica.ro/stiri/bo-manipulare-care-nu-onoreaza-postul-de-televiziune-bbcb_9024.html

    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-15256469-agentia-stiri-basilica-postul-televiziune-antena-3-dezinformeaza-incita-ura-mpotriva-clerului.htm

    Cum ar fi ajuns toate acestea în atenția publică dacă, ASUR e un grup mic, aproape insesizabil !?

    Reply

  14. sharbinsk
    noiembrie 19, 2013 @ 6:12 pm

    [quote]@Sharbinsk
    Si tu consideri ca e un razboi contra femeii si imi dai exemplu pe madona.[/quote]

    Un om care te îndrumă spre prăpastie, mințindu-te că la capătul drumului vei găsi fericirea, e un criminal moral.

    madona e doar un profet mincinos al epocii ei care a dus spre cădere multe femei folosind tematica rebeliunii și a libertinajului sexual.

    Genul de femei despre care vorbea V.Gheorghe că nu-și pot întemeia o relație după mai multe „amoruri” eșuate .

    Femeile în genul Angela Merkel, nu exprimă feminitatea, sunt unisex, ele reprezintă tipologia dominantă într-o lume în care patriarhatul(actual în vremea Mântuitorului) e din ce în ce mai șters.

    Te-ntreb, are Angela Merkel copiii ?

    Ți se pare că femeile infertilizate de carieră și avorturi sunt exemple ?

    Dacă da atunci să nu mai nască nimeni și să facă toți carieră, să tragă ca robii 10 ore la servici și tot să nu le ajungă banii.

    Iar, la final să se bucure alții(veneticii) de munca și societatea creată de ei, pt că ei n-au fost în stare să facă un lucru elementar, să lase urmași crescuți într-un mediu familial în care bărbatul și femeia își asumă și desăvârșesc rolurile.

    Reply

  15. Boitos
    noiembrie 20, 2013 @ 7:04 am

    Carol, din punctul meu de vedere mamele din America pot sa sta 200 de ani cu copii lor acasa ca tot degeaba.Conteaza calitatea timpului nu cantitatea.
    Parintilor li-i se interzice sa isi pedepseasca copii.Cu ce drept intra o lege in casa unei familii cand un copil poate ca asa este el din genele lui: neascultator sau nazdravan.
    America nu isi poate educa copii pt ca nu are trecut, nu are istorie.
    In America este un conglomerat de natiuni, de religii de tot ce vrei.
    Noi stim ca ne tragem ca popor din daci, America din ce popor se trage? Unde sunt radacinile?

    Daca cardul medical o sa imi arate la orice ora din zi si din noapte la un spital sau la un cabinet medical trecutul meu medical, atunci sunt pentru ele si cat mai repede sa le implementeze.
    Cardul medical trebuie purtat alaturi de cartea de identitate, pt ca atunci cand o persoana are o serie de boli, constatnte se repeteate, daca mergi la un medic acesta va stii ce sa iti de-a in functie de trecutul tau.
    Ca sa nu mai spun ca atunci cand are loc un accident, medicii de la spital pot vedea in ce stare de sanatate ai fost inainte de accident si sa se comporte ca atare.Sau probabil ca ai diverse operatii facute inainte si medicii chiar nu stiu pt ca tu nu poti comunica.
    Acolo ar trebui trecut absolut tot despre pacient, inclusiv ce medicamente i-au fost prescrise, sau cate foi de boala au avut.

    Reply

  16. sharbinsk
    noiembrie 20, 2013 @ 7:52 am

    [quote]Parintilor li-i se interzice sa isi pedepseasca copii.Cu ce drept intra o lege in casa unei familii cand un copil poate ca asa este el din genele lui: neascultator sau nazdravan.[/quote]

    Interdicția vizează mai mult persoanele degenerate, care și-au umplut copiii de vânătăi, nu o mămică ce-i dă două la fund copilului, pt că a făcut o tâmpenie mare.

    Acolo dacă vine copilul la școală sau femeia la servici cu ochiul vânăt, sigur se declanșează niște mecanisme de protecție socială.

    În U.S sunt multe comunități ortodoxe sau tradiționaliste care nu se amestecă în mozaicul lumii.

    Totuși, academiile lor de pediatrie au generat și studii bune care nu intră în contradicție cu valorile creștine, iar, ce intră poate fi evitat de părinți în educația particulară.

    Chiar dacă un copil cade, dacă a fost învățat morala creștină autentică, de acasă, va avea mereu un punct de sprijin, în conștiința lui, de care-și va aduce aminte.

    În țările nordice, gen Norvegia, se aude că minorii sunt luați abuziv din sânul familiilor tradiționale și mutați în altele, pt că ar fi zone depopulate și astfel statul umple golurile respective.

    Reply

  17. Carol
    noiembrie 21, 2013 @ 9:34 pm

    @sharbinsk

    sunt si pe acolo niste legi tampite, idioate, care interzic tuturora sa aplice o corectie fizica, o pedeapsa neviolenta, orice moft refuzat copilului, e peste tot asta !

    @Simona, si la noi se intampla treaba asta, e o problema universala. Si eu consider America o tara fara istorie, fara glorie, fara stramosi, fara eroi adevarati, doar cei produsi la Hollywood, dar exista si pe acolo medii traditionale, medii conservatoare, care lupta pentru apararea familiei, pentru morala familiei crestine, educarea copiilor in scoli private sau homeschooling, au si ei liptatorii lor. Cauta pe site Provita, Judith Reisman, o americanca de origine evreiasca, cred, dupa nume, dar care lupta pentru apararea crestinismului si a valorilor conservatoare. Ce vedem noi la Tv despre america e total deformat, e bine sa cautam si America profunda.

    Da, istoric vorbind e o tara populata cu criminali, cu condamnati la moarte cu dejectii sociale, dar totusi, are grija Dumnezeu ca trenurile sa se schimbe.
    Nu sunt un fan al protestantilor, dar recunosc, ca valorile autentice promovate de ei acolo au dat rezultate intr-o vreme cand constitutia acelor state aparau drepturile crestinilor si ale familiei, acum asistam la o adevarata apocalipsa a americii si a statelor europene.

    Hai sa ne gandim la copiii orfani care nu au nici amcar sanse unei educatii slab cantitative, nu au cunsocut dragostea unui camin, nu au avut cu ei ambii parinti , sa vezi ca e o diferenta de la cer la pamant.
    Conteaza mult acei 7 ani, doar auzi la tot pasul, de cei 7 ani de acasa.

    Vedem porcarii de filme americane, unde virginitatea pare o rusine, dar totusi, acolo se depune votul castitatii la accederea in invatamant,e mai usor ca la noi sa iti afisezi virtutile.

    Reply

  18. sharbinsk
    noiembrie 21, 2013 @ 10:30 pm

    [quote]@sharbinsk

    sunt si pe acolo niste legi tampite, idioate, care interzic tuturora sa aplice o corectie fizica, o pedeapsa neviolenta, orice moft refuzat copilului, e peste tot asta ![/quote]

    Ok, or fi state din Federația U.S cu aberații legislative, doar că nu am văzut încă un caz în care o mamă să-și piardă copilul pt că i-a aplicat niște palme la fund ca pedeapsă.

    E limepede că pt cazuri grave de alcoolism și violență domestică se aplică.

    Nici ei(cei de la protecția copilului) nu sunt tâmpiți, să creadă orice minciunărie a copilului,ci declanșează anchete, pt că altfel vor fi acționați în instanță în caz că iau măsuri abuzive.

    În Nord-America și mai nou chiar la noi pe plai, copilul speculează emoțional faptul că părintele petrece 10 ore la „job” și-l șantajează că nu-l iubește dacă nu-i face mofturile iar, părinții care se simt cu musca pe căciulă permit aproape orice copilului ca să-și compenseze lipsa .

    Reply

  19. sharbinsk
    noiembrie 21, 2013 @ 10:50 pm

    [quote]Nu sunt un fan al protestantilor, dar recunosc, ca valorile autentice promovate de ei acolo au dat rezultate intr-o vreme cand constitutia acelor state aparau drepturile crestinilor si ale familiei, acum asistam la o adevarata apocalipsa a americii si a statelor europene.[/quote]

    Cine n-a ținut cont de morală n-a avut nevoie de cadru legal, ca să păcătuiască.

    Diferența era că atunci când nu era legal, lucrurile se petreceau mai ascuns, dar după laxismul legislativ, ostentația sexuală n-a mai avut aproape nici o barieră ca să se manifeste și public.

    Mărul era copt acolo de mult timp și ce era odinioară mai la fereală, a ieșit apoi la suprafață în căutare de prozeliți, pentru justificare și recunoaștere din partea lumii și în final pt impunere asupra celorlalți a noului stil de viață.

    Problema cu protestanții e alta, eu nu prea am văzut protestanți săraci, chiar și cei de la noi trec la protestantism pt a merge la mai bine la burse sau la joburi în comunitățile din străinătate.

    La ei e problema cu materialismul e că a generat Evaghelia prosperității și se pune foarte serios întrebarea dacă ar mai fii creștini în caz că ar trebui să renunțe la posesiuni materiale(mă refer în special la protestanții occidentali aici).

    [quote]Vedem porcarii de filme americane, unde virginitatea pare o rusine, dar totusi, acolo se depune votul castitatii la accederea in invatamant,e mai usor ca la noi
    sa iti afisezi virtutile.[/quote]

    La ei multe lucruri sunt de un fariseism teribil, pocăința se face public, turnatul cenușei în cap se face public, critică acid Biserica Primară deși, când sunt strânși cu ușa spun că nu contează cultul pt Mântuire.

    Aveam chiar colegi care tipăreau invitații la botezul lor, pt a atrage și pe alții la sectă să asiste, erau broșurele și cu ceilalți care se botezau + o scurtă poezioară despre cum li s-a schimbat viața.

    Chiar și din botez fac o acțiune de Public Relations.

    Treaba asta cu afișatul castității și jurăminte, poate fi tot din această sferă, iar de la Obama se pare că au tăiat fondurile și e pe ducă și această inițiativă.

    Exact ce spuneam când se duc banii se cam termină și cu inițiativele creștinești pe acolo.

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *