Skip to content

5 Comentarii

  1. Andrei Calin
    martie 2, 2015 @ 3:50 pm

    1. Cum pot copiii sa cunoasca ceva ce nici un adult nu stie?

    2. La care teorii si filozofii se refera?

    3. De unde stim noi care este „Adevarul”?

    Reply

  2. Vă rog să-mi permiteți anonimatul
    martie 2, 2015 @ 9:00 pm

    Eu nu văd lucrurile asa. „Oprirea avansării și stoparea teoriilor și filozofiilor mincinoase”

    De la ora de religie trebuie să avem copii ortodocsi care își conosc mai bine credința și atei care își cunosc mai bine cultura.

    Ora de religie nu este făcută să crească/să mențină numărul de credincioși și nici să promove anumite anumite dogme filozofice în detrimentul altora. Ora de religie trebuie să prezinte punctul ortodox de vedere asupra vieții și nu să îl impună.

    Reply

  3. Dan Tudorache
    martie 2, 2015 @ 9:31 pm

    Treaba asta cu ”oprirea avansării” este într-adevăr discutabilă. Ar fi fost bine dacă am fi știut concret la ce fel de oprire a avansării s-a referit Peter. Pentru că dacă vorbim de avans tehnologic nu cunoașterea în sine este o problemă, nu tehnologia în sine, ci modul în care instrumentăm cunoașterea și tehnologia. Spre bine sau spre rău?

    Foarte bune observațiile Feon!

    Reply

  4. Peter
    martie 3, 2015 @ 9:41 pm

    @AndreiCalin

    1. Adulții care știu le vor explica copiilor, și vor face din ei viitorii adulți cunoscători.

    2. Mă refer la filozofiile negative cel mai des întâlnite, adică ateism, evoluționism (ateist, teist), deism, gnosticism, agnosticism, ocultism, și alte erezii care au același conținut din trecut însă prezent sub o altă mască.

    3. Adevărul este cel prezentat de Ortodoxie, care este forma autentică a creștinismului.
    –––-

    @Feon

    Da, așa e, „ora de religie trebuie să prezinte punctul ortodox de vedere asupra vieții și nu să îl impună”.
    Însă din moment ce ora de religie ar trebui să presupună că adevărul dă pe față minciuna, înseamnă că Ortodoxia chiar și prin simpla prezentare va fi promovată „în detrimentul” diverselor filozofii.

    Da, „ora de religie nu este făcută să crească/să mențină numărul de credincioși”, ci să prezinte dreapta credință copiilor (asta e cauza) care mai târziu vor crește numărul de credincioși (asta e consecința pozitivă), implicit.
    –––-

    @Dan

    Este vorba despre oprirea avansării teoriilor și filozofiilor mincinoase care au pus stăpânire pe lume…

    Evident că tehnologia nu este un rău în sine, ci modul în care este folosită poate fi rău sau bun. De exemplu, acest site folosește tehnologia bine pentru că promovează dreapta credință printre tineri.

    Reply

  5. Vă rog să-mi permiteți anonimatul
    martie 4, 2015 @ 1:54 pm

    „Însă din moment ce ora de religie ar trebui să presupună că adevărul dă pe față minciuna.”

    Nu, ora de religie nu ar trebui să folosească concepte filozofice la nivel de școală primară.
    Uite, la ora de religie se poate discuta pe larg despre concepte ca adevar sau absolut si despre cum ne raportam la el din punct devedere spiritual dar și științific.

    Eu aș vrea omeni care au ales sa creadă nu oameni care au fost învățați să credă și care sunt ignoranți fașă de domenii întregi științifice pentru că „aia e minciună”.

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *