Skip to content

5 Comentarii

  1. Ana
    noiembrie 22, 2010 @ 9:36 am

    Reclamele ne manipuleaza
    Bun articolul. binevenit mai ales inainte de Nasterea Mantuitorului, cand se vinde nebuneste, cand gospodinele cumpara cat mai mult si cat mai nefolositor.

    Dintre toate reclamele, cea de la VelPitar pentru paine „Magie cu har”, mi se pare cea mai indrazneata. Brutal de indrazneata.

    Ati observat care este relatia noastra cu un produs nou care nu are reclama? Cata incredere avem in el? Eu cred ca deja ne lasam manipulati cu sau fara voia noastra de orice reclama care are legatura cu produsele pe care le folosim.

    Reply

  2. Ciprian
    noiembrie 22, 2010 @ 5:30 pm

    Hipnoza colectivă
    Frumos articol. Personal împlinesc un an și vreo 3 luni de când nu mă mai uit la TV deși am unul… După ce am renunțat la ora de TV viața mea a început să aibă culoare, să se schimbe și să iasă din hipnoză, mulțumesc Lui Dumnezeu. Mi-a fost ușor să dau jos cele 30 de kilograme în plus, mi-a fost ușor să mă las de vicii și am devenit și un Ortodox practicant dintr-un căldicel. Nu spun că toate lucrurile rele din viața mea au fost din cauza media dar majoritatea lor cu siguranță că da… Ne spală ăștia pe creier de mici iar dacă tu te trezești bunicii încă sunt hipnotizați și afectează nepoții… (cazul meu) Singurul lucru ce îl putem face e să le insuflăm credința celor mici că vremuri grele sunt iar noi în neputința noastră nu îi putem feri de toate influențele nefaste… dar Dumnezeu poate.

    Fiind un site cu oameni tineri și creativi mă macină o întrebare… cum putem trezi cât mai multă lume către Ortodoxie dintre cei căldicei printre care am fost și eu? Ce am putea face, firește cu ajutorul Lui Dumnezeu.

    Doamne Ajută!

    Reply

  3. Dan
    noiembrie 22, 2010 @ 8:09 pm

    Salut Ciprian.
    Raspunsul la intrebare ta e simplu.
    Sa fim noi insine un exemplu demn de urmat, in orice am face. Sa-i "molipsim" pe cei din jur cu pofta faptei bune. Si multa rugaciune si rabdare pentru cei prinsi in valul lumii.
    Vezi ce usor a fost raspunsul? 🙂 …si cat de greu este de infaptuit.
    Multumim pentru marturia ta. Cu siguranta va fi de folos cuiva.

    Reply

  4. ioniel
    martie 5, 2011 @ 2:22 pm

    la VW nu ai nimerit-o….
    Eu cred ca reclama la VW vrea sa spuna ca: VW in comparatie cu ceilalti producatori, fac aceasta meserie cu pasiune, adica nu urmaresc doar un profit financiar.
    Ipocrizia cum ca-i intereseaza ca : masina poarta afectiunea ;or pt. clienti, este interpretarea ta eronata.

    Reply

  5. Lilii
    iunie 30, 2011 @ 4:10 pm

    Eu am observat o chestie,nu doar in reclamele de la TV apar oameni fericiti cu zambete pe buze ci si in reviste.De exemplu,intr-o zi eram cu colegele la ora de desen si ne uitam intr-o revista AVON,eram f putini in clasa iar profu’ a decis sa nu facem ora atunci ci sa discutam,si-a dat seama ca ne uitam in revista aceea si ne-a cerut-o un pic ,s-a uitat la ea si zice: zambetele celor femeilor din imagini,care au pozat pt diferite fonduri de ten,rujuri,farduri,etc,sunt false,stiti cum va dati seama?acoperiti-le cu mana gura si lasati sa se vada doar ochii,veti vedea ca au priviri intunecate,furioase,iritate,si doar din cauza faptului ca zambesc(fals)avem impresia ca sunt fericite si au o stare de bine.Adevarata bucurie se vede in ochi,pt ca ochii nu pot minti pe nimeni,oare de aceea in toate reclamele(aproape) oamenii care par fericiti,zambesc,etc sunt filmati de la distanta?

    Reply

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *